neděle 6. září 2015

Už si zase zpívám

Letošní září se, alespoň tedy u mě, nese v duchu velkých změn, a samozřejmě k lepšímu. 
Nastoupila jsem na své první opravdické pracovní místo a snažím se, co to jde.
Zkouším si, jaké to je končit po standardní osmihodinové pracovní době, mít volné víkendy - alespoň tedy relativně a trávit večery v klidu a pohodě doma u čaje se seriálem, filmem nebo dobrou knihou :). 
A věřte nebo ne, moc se mi to zalíbilo :).


 Mám dost času na sebe, na nutný domácí úklid, kdy ze mě mají sousedé radost, protože jsem přestala vysávat po desáté hodině večerní. 

Můj kocour se tetelí radostí každé odpoledne stejně jako já, protože mě přestal vídat jenom ležící spící a přítel? Ten mě má zase doma příjemnou. 

Co si budeme nalhávat, jsem jenom člověk, a někdy pěkně protivný. 

V práci to je sice pro mě náročné, stejně jako když jste někde noví, ale snažím se, a díky milým kolegům to jde samo ;). 

A jelikož neděle je pro mě taková odpočinková, rozhodla jsem se právě dnešek věnovat svým osobním novinkám. 

Dlouho jsem o práci, která bude taková jaká ta moje zatím je, snila. A ani jsem si netroufla věřit, že by jednou byla skutečná. Ale snažila jsem se co to šlo, aby byla. 

A teď jsem neskutečně šťastnou osobou, že tomu tak skutečně je. 
Dokonce si zase při práci zpívám a dokážu mít radost z maličkostí, ještě větší, než jsem kdy měla.


Takže pokud i vy máte své vysněné místo v představách nepřestávejte věřit, že se vám to všechno jednoho dne vyplní. Pracujte na sobě co to půjde, učte se novým věcem, buďte otevření všem příležitostem a držte pořád hlavu vzhůru. Protože když se o to samo zasloužíte, vždycky bude líp...a když se za sebe pak jednou ohlédnete můžete si říct že jste dosáhli všeho čeho jste chtěli....a nebo jste se o to alespoň pokusili....jako teď já :).














  




Krásnou neděli všem ! 
S hlavou v oblacích vaše





13 komentářů:

  1. Mockrát gratuluju Leni, to je skvělé, že se máš dobře a našla sis vysněnou práci, moc ti to přeju a jednou také doufám, že půjdu vstříc takovým úspěchům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě půjdeš, vůbec bych se toho nebála....nebo já se taky bála aby všechno vyšlo, tak jak si přeji...měla jsem štěstí, a jsem za to vděčná :).

      Vymazat
  2. Gratuluju Leničko :)), jsem ráda, že jsi spokojená a šťastná :). Moc krásné fotky! :)

    Dream for Elizabeth

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky Jani, naštěstí v Brně - nebo hned vedle ;).

      Vymazat
  4. Gratuluju Leni a moc ti to přeji. Je fajn najít své štěstí a žít spokojený život :) Jinak musím říct, že jsi to napsala moc krásně a dala naději nám všem, co se nám něco v životě třeba ne úplně daří :) Moc díky :)

    Essence novinky: Podzim 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Je fajn číst, že je někdo spokojený a to díky práci. Moc ti to přeji. Jinak jsem se zamilovala do tvého žlutého kabátku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti moc děkuji :), ten je ze Zary z výprodeje, jsem ho tam nemohla nechat ;).

      Vymazat
  6. Jsem moc ráda, že se ti daří Leničko, neboť úsměv na tváři ti sluší ze všeho nejvíce :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...