sobota 26. září 2015

Balzám na pleť ... aneb lehký a přesto hydratační krém


Jestli jsem v poslední době narazila na svatý grál v podobě lehkého, nedráždivého hydratačního krému, pak je to právě HYDREANE LEGERE od La Roche-Posay. 
Díky němu mě zase večerní a ranní čistění pleti baví, dokonce se na to těším :). Vážně !

Krém má totiž lehkou nemastnou a gelovou strukturu, která není ani lepkavá ani příliš hutná, takže se s ním parádně pracuje. Hezky se roztírá, rychle se vstřebává, pleť zklidňuje a nezanechává žádný nepříjemný film. 

Zkrátka krém si zcela sednul. Mám už jeho druhé balení a stále si jej nemohu vynachválit. 
Není ani nijak parfemovaný, a jako bonus neobsahuje parabeny. Navíc obsahuje vyšší procento termální vody než jeho předchůdci, která má mimo jiné i antioxidační účinky. 

Za mě je to výrobek, který si myslím že uspokojí velké procento vás, mých úžasných čtenářek ;). A to nejen kvůli tomu, že je určen pro smíšenou a normální pleť ;). 

Balení obsahuje 40 ml, a seženete jej za cenu okolo 300 Kč. 

Taaaaakže pokud hledáte ideální krém, který zvládne i náročné podzimní počasí, sežeňte si vzoreček, bude to stát za to ;). Vážně ! :)


Já krém testovala spolu s micelární vodou a pěnou :). A jak si vedly ony? To se dozvíte v recenzi ZDE :). 

Krásný prodloužený víkend :). 




6 komentářů:

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...