úterý 22. září 2015

Selfie mánie

Popravdě už ani nevím kdy přesně mě postihla, ale nevyhnula jsem se jí. A víte vy co? 
Ani mi to nevadí. 

Selfie mánie, ač je mnohdy proklínaná, nenáviděná a odsuzovaná se mi docela líbí. 
A ne neposuzuji to z umělecké stránky ale z čistě, krásně laicky uživatelské....instagramerské a blogovatelské. 






Ruku nahoru kdo si nevyfotil nikdy ani jedno selfíčko ! Bude tu někdo takový? 

Já si ty svá první fotila ještě na véčkový otevírací telefon Sony Ericsson, nebyla nic moc, ale já na ně byla pyšná....a když selfíčko nevyšlo, fotily jsme se s kamarádkami a spolužačkami navzájem. Některé takové fotky mám schované dodnes, a občas je i ráda vytáhnu a zasním se.

Véčkový telefon už sice nemám, ale ani tak nelením a všechno si dokumentuji sama, a náležitě vás tím zásobuji na instagramu nebo facebooku. Kdo mě nesledujete tak ŠUP SEM a SEM ;). 

Selfie fotky ať už v zrcadle nebo ty klasické jsou zkrátka fenoménem dnešní doby....ovšem nejen jí, vítě že první selfie fotka vznikla v roce 1900? Jo ! Četla jsem si to na wikipedii, kde je jim věnován celý jeden článek ;). Už jste jej četly? -----> SELFIE



Taaaaaakže vám všem přeji krásné úterý a nezapomeňtě si udělat nějaký to dnešní selfíčko ;). 

Já už mám pro dnešek splněno ;). 






12 komentářů:

  1. Tak me se tahle manie docela vyhyba, nemam snad zadnou selfie :D A vis koho mi silene pripominas? Ivanu Korolovou, jsi ji neskutecne podobna, aspon podle me :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Jej :). Nemáš? :-O Wow, tak to seš už úplně raritní ;).

      Vymazat
  2. Ty jsi tak strašně krásná a sympatická! :) Srší z tebe pozitivní energie.. :)) a ano, každý těm "selfíčkám" jednou podlehne :D.

    A u mě na blogu je GIVEAWAY! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Eli moc děkujuuu :), to jsem ráda ! <3 Jednou určitě ! :-D

      Vymazat
  3. selfíčkuju jenom v zrcadle, víc mi telefon nevezme...jinak bych byla ztracená, selfie mánie je mor

    OdpovědětVymazat
  4. Selfíčka jsou top! :D Sluší ti to :)

    http://ili-libertad.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Já být tak krásná jako ty, tak se taky furt fotím =P =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tess, myslím že ty se rozhodně fotit můžeš na každém kroku ;).

      Vymazat
  6. Vím, že to asi účelem nebylo, ale hrozně moc ti chci pochválit obočí:D Máš ho fakt ukázkové.

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Na krásnu Leničku by sa dalo pozerať aj na 1000 selfíčkach! <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...