středa 9. září 2015

Pro relaxování a fresh pocit



Chvilky ve sprše (bohužel vanu nemáme) se pomalu a jistě dostávají na seznam mých nejoblíbenějších denních činností. Poměrně dost dobře konkurují klidným snídaním, večerům u vína a chvilkám s kocourem v pelíšku ;).


A Yves Rocher rozhodně ví, jak mi tu chvilku ve sprše ještě více zpříjemnit. Přiznávám na rovinu, že nejsem z těch, které by měly velké nároky na sprchové gely....i když ;). Mám ráda voňavé, hydratační, pěnivé, a to že jsou bez parabenů je už jen moc příjemným bonusem ;). 

Jardins du Monde s vůni Carambole je ovšem zrovna tou novinkou, která vás dokáže oslovit, zaujmout a splnit beze zbytku každý můj požadavek. 
Krásně sladce voní, pění (ne sice úplně moc, ale dostatečně ;-)), nevysušuje pokožku a na jedno použití jej stačí málo :). 

Je to rozhodně (po letních limitkách) moje nejoblíbenější vůně z téhle řady sprchových gelů . Navíc nestojí moc (69 Kč) a má příjemné balení, které se hodí i na cesty. 

Už víte, který z řady bude vaším favoritem ? 

Celou nabídku gelů z téhle řady si můžete prohlédnout zde -> KLIK



7 komentářů:

  1. Měla jsem jeden sprcháč od Yves Rocher s vůní třešňový květ a byl moc fajn :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla kdyby dávno taky nějaký, ale tenhle mě oslovil mnohem víc :).

      Vymazat
  2. Take mam sprchace od YR a to prave pouzivam s vuni levandule.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mě taky láká :), ještě jsem jej nezkoušela ale na zimu bude určitě moc fajn :).

      Vymazat
  3. Jeee, já miluju Yves Rocher <3 Můj nejoblíbenější sprcháč je s vůní bavlníku, naprosto luxusní! <3
    Zvu tebe i tvé fanoušky ke mně na blog na giveaway o rtěnku maybelline! :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  4. Já si zamilovala kávový a ten kupuju opakovaně :) Jinak mám ráda i pomerančový, ale jejich ostatní vůně mi nějak nesedí. Tak uvidíme s čím přijdou v zimě :)

    Simply Janet
    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...