pondělí 7. září 2015

Not greasy but DRY !


Suchý šampon se stal poslední dobrou přímo nezbytnou součástí mé domácí vlasové výbavy. Od doby co jsem jej vyzkoušela poprvé, vždycky doma nějaký v zásobě mám..... co kdyby náhodou. 
A občas prostě není nic namáhavějšího než mytí vlasů ! A sušení....a styling :-D. 

A i když dlouhé vlasy miluju, někdy mě vážně štvou. Možná bych chtěla jít na krátko....A přesně v takových chvílích, krátkých úvah o dlouhých vlasech, mě do nálady, ..... tedy alespoň co se vlasů týká, dostane suchý šampon a hooodně hutný a voňavý olej na konečky....

Aussie nedávno přišel na trh právě s dvojím provedením suchého šamponu. Jedním určeným na barvené vlasy a druhým, ideálním pro jemné a oslabené vlasy. 

Upřímně, mezi nimi žádný velký rozdíl na svých vlasech nepociťuji. Ale oba mají tu vlastnost že téměř ihned po nanesení se do vlasů a pokožky vstřebají tak, že nejde vůbec poznat, kromě pohlcení mazu samozřejmě, že byste si nějaký suchý šampon nanášeli. Příjemně, jemně a květinově voní. Plní to co má a nedráždí. 
Způsob dávkování je hodně podobný lakům na vlasy od Aussie značky, které mimochodem také stojí za vyzkoušení ;). 

Za mě je to produkt, kterým určitě nešlápnete vedle...a hodí se jej mít v domácí výbavě. Jenom je škoda že jej neprodávají v menším balení, které by se šiklo na cesty. 


Zkoušeli jste suché šampony? Máte nějakou oblíbenou značku, která by stála za to?

Krásnou pondělí noc....nebo rovnou úterní ráno....pro ty co neponocují jako já ;). 


12 komentářů:

  1. Já suchý šampon ještě nezkoušela, přijde mi rychlejší si vlasy normálně umýt a vyfénovat... ale kdybych někdy neměla možnsot si vlasy umýt, asi bych si nějaký pořídila :)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je to na hodinku, takže jsem suchému šamponu mnohdy hodně vděčná ! :-D Ale kdybych měla vlasy kratší asi bych se spíš spoléhala taky na umytí ;).

      Vymazat
    2. Já se tento týden nechala ostřihat, takže mám vlasy krátké k ramenům :D to je mytí + fénování během chvilky no :D :)

      Vymazat
    3. Jééééé asi tu možnost taky zvážím ;).

      Vymazat
  2. Já suché šampóny ještě nikdy nezkoušela, ale moc ráda bych se do toho pustila :)) Poslední dobou mám moc ráda Miracle řadu od Aussie, tak myslím, že ani suchý šampón by nestál za hřích :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem zatím žádný nezkoušela, nějak nemám potřebu, protože vlasy mi stačí mýt po třech dnech :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiše závidím....já už musím mít druhý a třetí den vlasy v culíku když si je nemyju ;).

      Vymazat
  4. Suché šampony jsou moje záchrana. Mám ráda Timotei a Batiste

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám doma suchý šampon od Syoss a nejsem s ním spokojená, protože po něm moje jemné vlasy ještě víc splihnou. :/ Takže už dlouho koukám po nějaké náhradě a nemůžu se rozhodnou. Jsem ráda, že jsem narazila na tvůj článek, protože značku Aussi mám ráda a suchý šampon pro jemné a oslabené vlasy by mohl být pro mě ten pravý, no ne? :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...