středa 16. září 2015

Zendium


Před nedávnou dobou přišla na náš malinký český trh nová skandinávská značka zubní hygieny, která se pyšní nejen krásnými obaly, ale také faktem že ani jeden z jejích produktů neobsahuje látky, které by mohly ničit měkké tkáně v ústech. 

Upřímně, doposud jsem se na pasty moc neohlížela, a kladla důraz pouze na kvalitní kartáček, ovšem díky Zendiu jsem se do zkoumání zubních past ponořila trochu hlouběji. 
Koneckonců, zdravé a krásné zuby jsou bezpochyby jednou z těch věcí, kterých si člověk všímá takřka na první pohled. 

Upřímně už delší dobu uvažuji o nějaké formě bělení a větší péči o chrup...ale zatím je to ve stádiu studia a zrodu ;). Ovšem budu moc ráda pokud mi řeknete nějaké vaše tipy a postřehy právě co se větší péče o chrup týká ;). 

Každopádně značka Zendium, ač je u nás na trhu nová je snadno sehnatelná v drogeriích i hypermarketech a ve svém repertoáru má hned několik zubních past pro dospělé, pro děti a ústní vody. 

Všechny produkty obsahují fluorid, enzymy a proteiny, které jsou schopny účinně bojovat proti zubním kazům a tím samozřejmě zabraňují i jejich vzniku. 

A pozitivní zpráva pro řidiče-ústní voda neobsahuje alkohol ! Zato má u mě velký palec nahoru.

Já testovala dvě varianty zubních past a to SENSITIVE a COMPLETE PROTECTION. Bohužel nejsem citlivka ani v oblasti zubní péče, a proto jsem velký rozdíl mezi nimi nepociťovala.
Pasty malinko méně pění než konkurenční produkty, mají klasickou bílou a hutnější strukturu. 
Cenou se pohybují okolo 80 Kč. 

Na druhou stranu se mi libí fakt, že umí udělat v ústech svěží pocit a hlavně preventivně bojuje proti onemocnění měkkých tkání, mezi které jenom tak pro zajímavost patří i záněty, které pak mohou způsobovat nepříjemný dech, bolesti i nadměrnou citlivost zubů ;). 



Takže pokud jdete, co týká péče o zoubky, do sebe, mrkněte klidně i na oficiální české stránky značky Zendium (ZDE). 
A nezapomeňte mi dát, echo jak se pasty líbí vám, nebo jestli vůbec máte chuť je vyzkoušet.

Moc děkuji PR oddělení Zendia za poskytnutí produktů ke zrecenzování. 

3 komentáře:

  1. Na první pohled se mi teda líbí moc, ale slyším o nich poprvé :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá zajímavě, taky o nich slyším poprvé. Jak píšeš, taky spíš řeším kartáček než pasty a co se týče bělení, vyzkoušela jsem minimálně 3 produkty, na všechny mám recenzi na blogu, ovšem nejlépe se mi osvědčily Crest pásky. Vážně hrozně moc pomáhají, teď po roce si nejspíš dokoupím další, už to chce zase trochu dobělit :)

    OdpovědětVymazat
  3. ešte som o nich nepočula, no veľmi ma zaujali! určite na ne pozriem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...