pátek 21. srpna 2015

Garnier sérum na vlasy

Garnier a jeho voňavé řady na vlasy jsou už nějakou dobu legendární. Stejně jako masky nebo čiré šampony, ovšem dnes se podíváme na zoubek jednomu séru. 



Nebo séru z oficiálního názvu. Jinak bych jej spíš než sérem nazvala hutným olejíčkem...má totiž čirou olejovou a hodně hustou konzistenci, která konečky vlasů obalí a pomalu se do nich vstřebává. A po použití, alespoň podle mého postřehu, byly konečky hydratovanější, hladší, tolik se nelámaly a hlavně krásně sladce voněly. 


Sama totiž nemám moc ráda krémové nebo mléčné séra ale spíš olejové a čiré - podobně jako to mám u šamponů ;). Takže tohle sérum mě velmi příjemně překvapilo a rozhodně jej budu používat ráda i dál. 

Je totiž víc hutnější než běžné olejíčky, takže si hravě poradí i s hodně vysušenými a zničenými vlasy. 
Za mě má určitě palec nahoru a velké doporučení, to nejen díky příjemné konzistenci, ale také díky vůni a samozřejmě slibovanému efektu ;).

Děkuji PR zastoupení Garnier za poskytnutí séra k testování. 

1 komentář:

  1. Garnier mám ráda. Tohle sérum jsem nezkoušela a naštěstí ho ani nepotřebuju, protože konečky už se mi netřepí.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...