neděle 16. srpna 2015

Detox & Defence


 

Jestliže je dnes něco vážně trendy pak jsou to rozhodně antioxidanty.....a tak jako nás zachvátil boj s celulitidou, teď odhodlaně bojujeme právě s nimi, v kosmetice, ve stravě, v životním stylu ....a někteří možná i v prostředí.....já svůj boj započala právě s řadou Detox&Defence od značky Dermacol. 

Řada se skládá z krému, micelární vody a detoxikační masky. Já testovala masku a krém a musím říct, že obojí má nenápadnou parfemace, příjemnou středně hustou konzistenci, v porovnání s ostatními produkty od značky Dermacol. Krém lze požívat jak ráno tak i večer. Já, díky tropickým teplotám dávala přednost večernímu použití. 

Krém i maska obsahují vitaminy, antioxidanty a látky které v sobě nesou vlastnosti kmenových buněk. To by mělo zajistit že vaše pleť bude svěží, detoxikovaná, zdravá a zklidněná. 

A můj verdikt? Maska je určitě věc, kterou stojí za to vyzkoušet, a krém? Za mě možná trošku méně hydratuje než bych čekala, na druhou stranu mi přišlo, že v době jeho používání se mi tvořilo méně pórů a ty stávající byly méně viditelné. 

Jeho cena je 329 Kč, u masky je to 69 Kč a myslím, že krém i maska uspokojí všechny z nás, které touží po vyzkoušení něčeho nového v boji s unavenou a zašedlou pletí bez jiskry. 

Krém i masku můžete koupit ZDE



Krásnou neděli všem, vaše 







1 komentář:

  1. Ten design a lahvička toho krému mi příjde hrozně rozkošná :)).. ale asi to teda nebude úplně pro sušenky, co? :( Každopádně tu masku asi vyzkouším :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...