neděle 23. srpna 2015

Do nového školního roku s čistou hlavou



Nějaký pátek mě trápil ničím nekončící problém šupinek a suché pokožky pod vlasy. A ač jsem zkoušela kde jakou variantu na jedničku s hvězdičkou to zvládl jenom jeden šampon.
A to od Head&Shoulders.
Právě tato značka přišla nedávno na trh totiž hned se třemi lákavými novinkami. Šampony s vůní mandlí, šamponem 2v1 a šamponem určeným por muže se svěží vůni.

Přiznám se, zpočátku jsem k nim byla asi víc než skeptická. Šampony od této značky jsem používala už před delší dobou, nikdy mi neublížily, ale ani tak jsem k efektu nebyla moc důvěřivá.

Ovšem poslední zkušenost mě (i přítele) přesvědčila, nejen o opaku, ale taky o tom, že šampony vážně fungují.

Šupinky úplně přestaly už po druhém mytí, navíc je po jeho použití moje pokožka i vlasy víc svěží, tolik se nemastí a použití šamponu je díky jeho jemné vůni příjemné. Jen konzistenčně dávám přednost spíše gelovým a čirým šamponům, ale tak nějak jsem jej i tak vzala na milost ;).

Za mě to byla trefa do černého, a pokud vás trápí to co mě, určitě jej zkuste, rozhodně tím nic nepokazíte. :)




4 komentáře:

  1. Naštěstí mě lupy netrápí, ale hezký článek :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Když mám lupy, pomůže mi změnit šampon. Naposled jsem měla lupy z Pantene Aqua light

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Chmelová Herbavera nebo sampon na lupy cien z lidlu jsou taky výborné. Ale k HaS se vždy vracím, střídám ho s jinými sampony a je to taková záchrana když začne pokožka svědit a objeví se lupy. Jak voní ten mandlovy?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...