středa 26. srpna 2015

Pastelka Yves Rocher

Trend pastelek a malovátek v podobném zpracování je v plném proudu. Svou pastelku už má téměř každá kosmetická značka a Yves Rocher rozhodně nezůstal pozadu, a před nějakou dobou vyrazil do boje se svojí barevnou pastelkovou škálou.


Pastelky ovšem tentokrát zastupují roli rtěnky, a ne ledajaké - rovnou hydratační ! A jsou k dostání hned v 6-ti barevných provedení. 
Já testovala odstín Rose Sorbet a musím říct že pigmentací si nevedl vůbec špatně, řekla bych že je příjemně středně pigmentovaný. Ovšem co se hydratace týká, asi o ní mám malinko jiné představy než výrobci ;).


Na druhou stranu oceňuji hezký obal, fakt že se tužka nemusí ořezávat (ehm...stejně jako rtěnky O:-)) a taky cenu, která se pohybuje okolo 150 Kč. 

Suma sumárum je to produkt, který mě asi úplně neoslovil....ale hodí se ho občas mít v kabelce ;).


Ovšem co mě oslovilo (a moc!) byly Yves Rocher laky na nehty ! Ty mají ode mě 100 bodů za krásné barvy, rychle schnutí a top pigmentaci ;).

Na fotkách odstíny laků - tmavší - Rose Dalhia č 24, a světlejší Rose Camélia č 22. 

Děkuji PR oddělení Yves Rocher za poskytnutí produktů k testování. 

4 komentáře:

  1. Ty laky vypadají báječně :) Tu pastelku mám ve světlejší barvě, hydratace je na mě celkem dobrá, ale pigmentace mě nenadchla

    OdpovědětVymazat
  2. Laky i pastelka jsou boží! <3
    Ještě taky srdečně zvu tebe i všechny tvoje čtenářky na giveaway o rtěnku v tužce od Maybelline Color Drama, ve dramatickém, podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...