sobota 22. srpna 2015

2 v 1 aneb super tužka do penálu



Jestli mě teď nějaká novinka vážně moc a moc potěšila pak to byla multifunkční tužka na oči od Mary Kay.


 Obsahuje v sobě totiž krémové oční stíny a tužku. A navíc, velikostí se pohodlně vejde do každé kabelky, taštičky nebo třeba penálu. 
Tužka je k dostání tuším ve třech barevných provedeních ale mě nejvíc oslovila barva Caramellow. 
Ta obsahuje krásný odstín studeně zlatých krémových stínů a tužku na oči v tmavě hnědé barvě.
Stíny jsou tuhé, hezky se nanáší, a přirovnala bych je k tužkám ze Sephory, a to jak pigmentací, tak výdrží....
takže palec nahoru!
Tužka má takovou zvláštní konzistenci. 
Není ani tuhá ani krémová, je něco mezi. Proto se s ní hezky pracuje, na očích krásně drží a barva jak stínů,
 tak tužky je hezky sytá. 


Oboustranná tužka vyjde na 350 Kč. Což si myslím, že vzhledem k velikosti obsahu není nijak vysoká cena. 


Za mě je to produkt, který mě baví...a asi ještě nějakou dobu bavit bude. 
Další líčení s ní určitě brzy najde na FB stránkách, nebo Instagramu ;), kde mě najdete pod nickem LenkaCerge ;).

Děkuji Terezce za poskytnutí produktu k testování ! :)


4 komentáře:

  1. lovely blog, kisses!
    Have a wonderful weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádherné fotky! ♥ Jinak moc se ta tužka líbí - hlavně její barva a praktičnost! :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá vychytávka a jsi moc hezky nalíčená :) Stala jsem se pravidelným čtenářem, kdyby ses chtěla stát mým, budu ráda :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá super :) Jsi vážně moc hezky nalíčená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...