čtvrtek 13. srpna 2015

Brightening korektor .... aneb mé osobní number 1 !


Tak dlouho jsem hledala alternativu kouzelného rozjasňujícího korektoru od YSL až jsem ji našla. Ovšem řeknu, vám byla to fuška.




Musím říct, že ač je český trh osekaný o řadu skvělých značek a produktů, netušila jsem na kolik variant rozjasňujícího korektoru narazím. A vybrat mezi nimi ten PRAVÝ, mi dalo docela zabrat.

Z pozice věčného studenta jsem si totiž nemohla dovolit si kupovat každé 2 měsíce korektor za tisícovku který, byť je skvělý, by mě zruinoval. Proto jsem hledala levnější, ale stejně dobrou variantu, a nechtěla jsem si připustit, že nic takového neexistuje. 

Zkoušela jsem všechny možné značky značky od Lóreal Paris, Bourjois, Yves Rocher…ale ani jedno nebylo to pravé ořechové. Až mě kamarádka upozornila značku Clarins, která byť nepatři mezi nejlevnější je pořád cenově výhodnější než Lancome, YSL nebo Chanel a kvalitou některé z high-end značek dokonce i předčí. 



Moje láska ke Clarins začala balzámem na rty, pokračovala make-upem a dovršila právě rozjasňujícím korektorem.


Jeho vzhled je téměř kopií korektoru od YSL, a právě to mi vyhovovalo. Stejně štěteček, stejné balení, podobná konzistence, jen malinko jiný způsob dostávání produktu z tuby a samozřejmě bezmála téměř o polovinu nižší cena mě přesvědčily k tomu, abych korektor vyzkoušela. A dnes jsem za to moc ráda.



Našla jsem totiž hodně muziky za málo peněz ;). A vám korektor můžu za sebe rozhodně doporučit ;). Má totiž 10 bodů z 10 !



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...