pondělí 24. srpna 2015

Zesvětlení vlasů bez pomoci barvy !



Zní to nemožně? Od uvedení novinky značky Lóreal na trh už vůbec ne ! Ombré stále frčí, a stále baví, tak proč si jej nevytvořit tím nejpřirozenějším možný způsobem a to sluníčkem za pomoci nového zesvětlujícího gelu.


Upřímně, dlouho jsem přemýšlela jestli do něj jít nebo ne, ale nakonec mi zvědavost nedala. Gel je totiž předně určen pro nebarvené vlasy, a povězme si na rovinu, ty já nemám O:-). 
 Do testování jsem se pustila asi před čtyřmi týdny, a už po týdnu mého nedbalého a nepravidelného používání jsem viděla rozdíly....místa kam jsem si gel nanášela nejvíc a nejčastěji začala být viditelně světlejší než zbytek vlasů. 

Gel jsem si nanášela tak řekla bych bohémsky. Jednoduše jsem vždycky vzala cíp vlasů do kterého jsem gel vmasírovala. 

Po pár dnech ale nebyly vlasy jen světlejší ale také vysušenější, proto potřebovaly doping v podobě vlasových olejů. 

Sama jsem používala gel s číslem 1 a myslím že výsledek stojí zato :). 
A to i bez pravidelného sušení na sluníčku ;). 

Gel pořídíte v drogeriích za cenu 150-200 Kč. 




8 komentářů:

  1. Hezké zesvětlení, přijde mi to jako super nápad :) Já už mám přes rok ombré od kadeřnice, takže tento produkt jsem neměla důvod zkoušet :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příští rok, až trošku odroste, tak si jej můžeš doladit ;).

      Vymazat
  2. když jsem ještě měla přírodní vlasy, zkoušela jsem tenhle produkt a musím říct, že to byl můj malý zázrak v tubě :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já toto teda nikdy nepoužila, ale je to úžasný příspěvek pro ty, kteří si chtějí vlasy zesvětlit :)! Vypadá to fakt úžasně, máš krásný blog :)!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasy vypadají takhle pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jako blondýna s melirem jsem apikovala na odrosty a super! Ale vysušuje fest, po pár hodinách jsem vlasy umylaa dala masku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...