čtvrtek 2. února 2017

Nový rok, nová já? Aneb tipy, které vám pomohou dosáhnout vysněných výsledků!



První nadšení do novoročních předsevzetí asi už u mnohých z vás opadlo (a nestyďte se za to, sama to dost dobře znám), a tak je na čase se zase nabít pozitivní motivací.

A vůbec novoroční předsevzetí jsou kapitola sama pro sebe, kterou asi není potřeba moc komentovat. Já na ně moc nehraji, a když už....snažím se na ně jít postupně a zásadně se za splnění drobných cílů odměňuji !


Asi jste to už možná četli, ale ať máte od roku 2017 jakkoliv velká očekávání a naplánované jakékoliv cíle, trošku si je rozkouskujte, protože už asi všechny víme, že se přes noc nestaneme princeznou, nezhubneme 10 kilo, nevypracujeme svaly a nenaučíme se další cizí jazyk...a ani neprocestujeme svět.

Proto je potřeba mít plán, a na plán je potřeba mít diář, nebo nástěnný kalendář. Ale diář je podle mě lepší, máte ho stále při ruce a můžete si do něj své cíle, úspěchy, motivaci a plány zapisovat kdykoliv.

Najít dobrej diář je docela oříšek, ale když víte kde hledat, získáte rychle představu o tom, co pro vás bude značka ideál. Já to už nějakou dobu vím, a na diáře Filofax nedám jen tak dopustit, ovšem poslední dobou narážím čím dál častěji na diáře, které jsou dostupné, krásné, originální a praktické. Jedním z těch, které mě baví byl diář holek z Cup of style, dále pak pak Momenteeczech nebo třeba Doller.



Důležité je, aby byl skutečně váš ! Na tom je potřeba zapracovat :). A jak? Na to je nejlepší rádkyní Vivi -KUK.

A pak? Dalším krokem je plán! To je jasný! Ideálně takový, jaký jste schopní zvládnout.


Dieta? Hlavně ne hazardem se zdravím. Proto při hubnoucím režimu nezapomínejte na vitamíny a další důležité látky, díky kterým se nejen vyhnete chřipkám, ale nebudete se před příchodem jara cítit jako medvěd v zimním spánku :). A když to nepomůže vsaďte na dobrý kafe a pokec s kamarádkou, to vás taky dobře probere :).

Já vsázím na Inca Collagen (recenze zde), díky kterému vím, že ani v hubnoucím režimu nemusím mít strach o kvalitu vlasů, nehtů i pleti.


O dietách a zaručených tipech na zázračné hubnutí se toho na internetu dočtete dost a dost. Já Vám ovšem z vlastní zkušenosti můžu říct, že se mi nejvíce osvědčila Paleo strava, nebo alespoň vynechání pečiva s lepkem a potravin s přidaným cukrem, a to aniž by mi to zruinovalo účet ;). Inspirace na recepty a inspiraci naleznete na příklad tady KLIK.

Budu o sebe více a lépe pečovat! I tenhle bod byl několik let po sobě na seznamu mých novoročních předsevzetí. S tím souvisí zdravá strava (opět a zase), dostatečný pitný režim a používání kvalitní a dobré kosmetiky ( o mých tipech se dočtete určitě v jednom v dalších článků), ale zatím přidávám alespoň něco málo :).



O tom, že je potřeba se za každý dosažený cíl odměnit, nebo se k jeho dosáhnutí řádně motivovat není potřeba dlouze psát. 
Návštěva kadeřníka, masáž, nákup džín, parfém, večeře podle vašeho gusta, večer u televize s kilem zmrzliny? Cokoliv co vám pomůže dosáhnout cíle je za mě správně ;). 

Pro inspiraci přidávám vlastní (trošku netradiční) "wishlist". Není ani tolik založen na tom, co bych si chtěla koupit, protože to se z minuty na minutu mění ale na tom, co chci ! A pro letošní rok vede klidná dovolená, Conversky, hezká (černá) kabelka, nový parfém a mé lepší já (to, které umí programovat levou zadní ;)) ! :)





Takže hlavu vzhůru ! Ať jdeme novému roku vstříc co nejlépe to půjde ! :)







11 komentářů:

  1. Skvelý článok! Súhlasím, plánovanie je veľmi dôležité, takisto self-care a motivácia :)

    Flung out of space

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ! :) Přesně tak, i když mě poměrně dlouho trvalo, než jsem na to přišla :).

      Vymazat
  2. Skvelý článok a takisto aj tipy! Ja na plánovanie používam neustále diár a jednu aplikáciu - ToDoist, ktorá mi pomáha robiť si To Do isty na každý deň :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Já se považuji za mistra plánovače :) Jakmile nemám přesně a komplikovaně sepsané co budu dělat, nemůžu fungovat, je mi z toho fyzicky špatně. Jsem ten typ, co nekupuje letenky ani nebookuje hotely na last minute ale na first moment :D, takže pod to se podepisuji. Abych zůstala motivovaná, píšu každou jednu drobnost, kterou potřebuji udělat a pak si je odškrtávám a strašně mě to naplňuje a motivuje. :)) A souhlasím s tebou v systému odměň, odměňuji se pořád :D Ale je pravda, že největší odměnou jsou ty do puntíku vyplněné plány. :) Moc hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to já jsem tedy v tomhle asi malinko větší bohém, spíš je mi špatně z toho co chci udělat a nestíhám to ! Moc díky, to je fakt a odfajfkovanej diář ! :)

      Vymazat
  4. Super článek, pěkně motivační :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. skvely motivak a myslim fakt, ze to najdolezitejsie je dat si aj velky ciel ale si to aj rovno rozkuskovat ako sa k nemu dopracovat aby to clovek hned nevzdal
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jinak to spíš funguje demotivačně !

      Vymazat
  6. Motivace není nikdy dost a souhlasím, že plánovat je důležité.
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...