pátek 10. února 2017

5 produktů, které umí projasnit pleť

O tipech na projasnění pleti jste už u mě na blogu párkrát četli a oprávněně. Je to totiž jedna z mých nejoblíbenějších částí líčení. Miluji rozjasňování všeho druhu !
A právě proto vám přináším přehled svých aktuálně nejoblíbenějších "rozjasňovačů".



 Před příchodem jara každoročně mívám chuť se víc věnovat sama sobě. Právě proto už několik dní po sobě brouzdám po Pinterestu a hledám inspiraci jak pro outfity, tak i pro účesy a cokoliv jiného.... vážně ! Schválně sledujte moje alba, jak v nich poměrně velkou rychlostí přibývají fotografie všeho druhu :).
Na pinterestu mě (mimochodem) najdete po nickem Lenka Čerge.


Nejen proto jsem svou sbírku rozjasňujících produktů obohatila o Matující kompaktní pudr Météorites Compact, na který jsem ze všech stran slyšela jen samou chválu.
Je to vlastně taková levnější verze tolik opěvovaných perel, které jsou bohužel víc než dvojnásobně dražší.
(TIP na podrobnou recenzi ZDE)

Pudr plní skvěle funkci třešničky každého líčení. Po nalíčení s ním jemně přepudruji lisní kosti, oblast na obočím, čelo a spodní část brady.
Umí nejen rozjasnit, ale také zafixovat make-up, a to absolutně přirozeným způsobem.




Podobným produkt, se slabším výkonem, za mnohem příznívější cenu a stojící za hřích, je rozjasňující pudr od Catrice. Produkt už nějakou dobu mám a sehnala jsem jej v limitované nabídce, která už určitě nebude aktuální, ale rozhodně se vyplatí na podobný produkt za tak super cenu počíhat.

Velmi se totiž podobá kompaktnímu pudru od Gurleain. Jen méně výrazně rozjasňuje, za to jako finish si vede skvěle !

Poslední z mých tipů na rozjasňující pudry, který si tohle čestné místo rozhodně zaslouží, je SOUFFLE D'ECLAT  od Yves Saint Laurenta.
Myslím, že jej nemusím dlouze představovat. Patří mezí mé oblíbené už nějakou dobu, a to oprávněně. Na pleti nedělá nepříjemný efekt s výraznými třpytkami, ale spíše jemně odráží světlo a působí také jako skvělý finish. Právě proto se jej nebojím použít v malém množství na celý obličej.



Poslední dvě místa dnešní pětky patří produktům, které ráda používám pouze na lokální rozjasnění.


Prvním z nich je opět velmi oblíbený High Beam od Benefit Cosmetics. Který je v mé kosmetické taštičce už taky nějaký ten pátek a místo mezi oblíbenými produkty si rozhodně zaslouží. Je to ze všech lokálních rozjasňovačů ten nejlepší, který jsem kdy používala ! Na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí !

A závěr dnešního článku patří značce Dermacol. Druhému zástupci, reprezentující běžnou drogérkovou kosmetiku.
BLUSH & ILLUMINATOR je produkt, který se ne všem líbí. A popravdě po negativní recenzi nemusíte na googlu dlouho bádat, ale já jej používám ráda. Občas i místo očních stínů :).



Toliko dnes k rozjasňování, určitě to není poslední článek na tohle téma, který se objeví na blogu, já zatím budu bádat a hledat další adepty na rozjasňující "kamarády" se kterými, budou-li stát za to vás ráda seznámím....ale pokud máte do začátku nějaký tip sem s ním ! :)







7 komentářů:

  1. Všechny produkty vypadají skvostně, ještě jsem žádný nezkoušela.. :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  2. High beam mám též a je to lesk jako blesk!:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, proto je fajn i místo očních stínů, na víčkách umí taky kouzlit :).

      Vymazat
  3. ja som si v poslednej dobe zamilovala rozjasňovače :) zatiaľ ale iba práškové a používam paletku od Sleek :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Dokud jsem nevyzkoušela ten kompaktní pudr od Guerlain, bylo mi záhadou, co na těch "perlách" všichni mají... Pochopila jsem to velice rychle :-D (děkuju za odkaz mimochodem! ;-)

    A High Beam od Benefit bych chtěla vyzkoušet minimálně ze vzorečku. Vypadá dost dobře! :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...