neděle 12. února 2017

Pink lady make-up


Chladné a nekončící dny je potřeba si zpříjemňovat, a někdy i příjemným líčením. 


Já jsem po delší době měla náladu na malou změnu A to na výraznou rtěnku.

Proto jsem pro tenhle look zvolila velmi jemné líčení oči, se sadou očních stínů Sandstorm (KLIK) od Mary Kay. Paletka je pro takový tip líčení jako stvořená. Není totiž příliš pigmentovaná, odstíny jsou jemné a jednoduše se s nimi pracuje.
Její balení je malinké, ideální na cestování, a taky na spotřebu. U téhle paletky s tím totiž do budoucna asi nebudete mít problém (ideální investice :)).

Jako další pak přišla na řadu tvářenka. Přiznám se vám bez mučení, že tuhle už mám u sebe docela dlouho, a baví mě hlavně v létě. Na snědé pleti vypadá skvostně, a v létě kdy tomu líčení moc nedám je to jeden z mála produktů, ke kterému se ráda vracím.

Tvářenka je v odstínu 501 z kolekce produktů Colorama a narovinu - lepší a levnější tvářenky než od Coloramy neznám ! Vážně !



zleva - rtěnka, tvářenka a oční stíny




Zlatým hřebem dnešního růžově laděného líčení je rtěnka Ideal Lilac (KLIK). 
Právě Ideal Lilac je jedním z nejhezčích odstínů, na který jsem z "avonových rtěnek" narazila. Navíc je rtěnka krásně pigmentovaná a za super cenu. 
Jediné co mi na ni ovšem malinko vadí je fakt, že zvýrazňuje vrásky a také suché rty. Proto je nejlepší, ji nanášet na rty ošetřené hydratačním balzámem :).


Závěr líčení pak patřil rozjasňujícímu pudru od značky Gurleain, který make.up krásně zafifuje a dodá mu tu správnou jiskru a svěží vzhled. 



A jak já osobně bojuji proti suchým rtům se dozvíte v jednom z příštích článků tak nezapomeňte sledovat blog a já se budu těšit až vás tady zase uvidím !




Krásný, růžově laděný den všem ! :)






4 komentáře:

  1. Rúž ti nesmierne pristane !

    https://sisandria.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  2. prekrásne líčenie :) vyzeráš ako bábika :) a ten rúž sa mi tiež na tebe veľmi páči :) kľudne aj viac si ho nabudúce daj :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...