úterý 14. února 2017

Kneipp relax


Zima je ideálním obdobím na testování relaxace všeho druhu. Mně se nejvíce osvědčili koupelové oleje, pěny a svíčky....Je to poměrně rychlý způsob, jak se zbavit napětí, vypnout a užít si chvilku sama pro sebe.

Proto když přišla před Vánoci nabídka na testování olejíčků značky Kneipp, téměř vůbec jsem neváhala. 

Olejíčky přišly v malých baleních, krásně zabalené v dárkové krabici. 

Mini balení jsem si doslova zamilovala, a to z toho důvodu, že jedno balení vystačí na 1 až 2 použití, takže pohodlně vystřídáte všechny vůně bez toho, aniž by se vám na poličce hromadily rozbalené. 

Jediné mínus pak je fakt, že se olejíčky malinko uchytávají na stranách vany, ale při pravidelném úklidu se tohodle nešvaru pohodlně zbavíte. 


Kosmetiku Kneipp sežene na na vybraných e-shopech za velmi příjemné ceny. A jestli něco stojí za vyzkoušení tak je to tenhle príma set minibalení, díky kterému hravě odhalíte vašeho favorita pro pravidelný relax ! A že ten je potřeba, na tom se shodneme asi všechny :). 



PS.: kdyby byly olejíčky málo, zkuste víno, to zafunguje vždy ! :)

5 komentářů:

  1. já s nimi nemám žádné zkušenosti, ale vypadají dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu jen potvrdit. Vyzkoušela jsem předminulé Vánoce a opravdu doporučuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak tyto vůbec neznám, určitě je ale v budoucnu vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééé, olejíčky jsem zkoušela taky (zaujaly mě v Globusu, tak jsem je nastěhovala domů) a hrozně mě zkoušení bavilo! Hlavně teda v době, kdy jsem kempovala u našich a obsadila jim na několik večerů vanu :-D Doma se zmůžu maximálně na koupele nohou, jelikož vedem jen sprchu :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  5. Olejíčky jsem ještě neměla, ale měla jsem sůl do koupele a ta byla skvělá!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...