středa 22. února 2017

True Colour Supreme



Přišlo to přesně na sv. Valentýna....taky vám ta věta přijde až notoricky známá? Jenže ono to tak vážně bylo. A mně na svátek zamilovaných udělaly radost hned 3 rtěnky najednou. 




Řeč je o vyživujících rtěnkách True Colour Supreme, které se nedávno opět objevily v nabídce. Já si podobný produkt pamatuji ještě z dob, kdy jsem byla pilnou studentkou střední školy a když zmizel ze stránek katalogů trochu mě to zamrzelo. 

Naštěstí jsou zpět, a já jsem z nich stejně nadšená (ne-li víc) jako tehdy. 
Ne že bych neměla ráda i jiné rtěnky, ale na běžné denní nošení mi vyhovuje přesně tento typ. 

Je příjemně pigmentovaná, hydratuje, velmi dobře se nanáší, na rtech působí přirozeně, zakryje drobné nedokonalosti (jako například šupinky) a navíc je dostupná hned v 15-ti odstínech. 

Já měla možnost vyzkoušet 3 barvičky a musím říct, že všechny mě moc baví. 

První z nich je Nurturing Nude, která má skutečně velmi přirozený a neutrální NUDE barevný tón. Díky tomu je ideální na každodenní nošení a pro jakýkoliv make-up, tedy alespoň pro mě, jako pro brunetu. Je to taková ideální parťačka do kabelky ;). 

Další, druhý, odstín má název Softest Peony a je to jemný odstín růžové, ideální na jarní měsíce. Protože jestli ve mě ta barva evokuje nějaké roční období, jako to právě jaro. 

Poslední barvičkou je Conditioning Cherry, která je jedna z těch, které bych si sama asi nikdy nevybrala. A byla by to škoda, protože jestli mě nějaká barva doopravdy nadchla a bavila, tak to byla právě tato.

Není sice (alespoň pro mě) ideální na každodenní nošení, ale ta barva! Ta vážně stojí za vyzkoušení.

A za cenu, za jakou teď rtěnky aktuálně pořídíte (KLIK), to vážně stojí !


zleva Nurturing Nude, Softest Peony Conditioning Cherry

zleva Softest Peony,  Nurturing Nude, Conditioning Cherry

zleva  Softest Peony,  Nurturing Nude, Conditioning Cherry


Conditioning Cherry

6 komentářů:

  1. Ty první dva odstíny jsou nádherné, především Nurturing Nude. Mám ráda spíše přirozenější odstíny :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Super príspevok! Ruže od Avonu mam moc rada. Hlavne tie matné. Veľmi sa mi páči tá nude a červená je úžasná!!
    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Mně nic na Valentýna nepřišlo a to jsem se fakt snažila, abych dostala nějakej "nečekanej" dar.
    Brala bych ty rtěnky všechny!

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherně zabalený balíček .-) A odstíny jsou moc pěkné.. nejvíce se mi líbí ten tmavý :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, sluší Ti to moc Leni :) A balíček přišel úplně krásnej, Avon umí

    OdpovědětVymazat
  6. Avon ty balíčky fakt umí, taky mě to přímo na Valentýna moc potěšilo :) U mě se stala asi nějaká chyba a přišly mi ty Nurturing Nude dvě :D Tak jsem jednu dala do giveaway, no co. Tu Peony bych asi stejně moc nevyužila. Ale ta nude barvička i ta třešňová jsou fakt boží, taky jsem si je hodně oblíbila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...