středa 8. února 2017

Suchý šampon pro brunetky


Taky vás tak štve, že ač jsou suché šampony geniálním produktem, brunetkám často vytváří ve vlasech nevzhledné fleky ? Díky nim (alespoň mně) trvá aplikace suchého šamponu o něco dýl, a to proto, že jej jednoduše zapracovávám ke kořínkům vlasů tak, aby jeho použití nebylo na první pohled nápadné.



Jo....otrava. 

Proto, když jsem narazila na suchý šampon DARK & DEEP BROWN od Batiste doslova a do písmene jsem zajásala. 
A měla jsem proč !

V loňském roce se konečně na trhu objevil suchý šampon, který brunetky při použití nepotrápí, ale naopak potěší. 
Šampon totiž obsahuje hnědý pigment, který dokáže kromě SOS stavu při mastných koříncích pomoci i při drobných odrostech. 

Za mě je to z oblasti suchých šamponů rozhodně číslo 1 a věřím, že pro ostatní brunetky bude také.




Takže pokud hledáte ideální suchý šampon pro vás, rozhodně jej vyzkoušejte !

A že nevíte, kde jej sehnat? Na to mám dobrou radu! Suché šampony Batiste koupíte například v sítích prodejen Tesco, DM drogeriích, drogeriích Rossmann nebo v parfumeriích Douglas. A že nemáte ani jeden ze zmíněných obchodů nikde blízko? Pak jsou tu ještě e-shopy KLIK


5 komentářů:

  1. joooj tento je super :) ja iný ani nekupujem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Super věc, ráda bych vyzkoušela verzi od Baley, nemáš s ní také zkušenost? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tu bohužel neznám, tak nevím :(.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám tento suchý šampón a zdá sa mi veľmi dobrý. Nedávno som však objavila asi rovnako skvelý pre tmavovlásky značky Balea,takže momentálne používam ten. Inak hurá že konečne prišla na to, že na svete neexistujú len slečny s blond vlasmi.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...