neděle 2. října 2016

Knihy, které stojí za přečtení

V posledních měsících se vracím k tomu, co mám ráda, a to ke klidným chvilkám s knihou. K dokonalosti mi chybí už jen čtecí křeslo ve stylu anglických ušáků…. Ale bez něj dokážu žít. Ráda se zachumlám do deky s čajem nebo kávou a odpočívám u knih, které rozhodně stojí za to si přečíst. 




Jednou z nich je právě ¨Divka ve vlaku¨, která už míří i do kin, a která vás umí vtáhnout do děje. 
Příběh je stejně napínavý jako tolik oblíbená kniha “Zmizelá”. Pojí v sobě drama, thriller a napínavou životní zápletku. 
Hrdinka je životem zlomená Rachel, která každý svůj den začíná jízdou ve vlaku a pozorováním okolního světa. 
Jenže co se stane, když ji začne okolní svět vtahovat a ona se dozvídá nebezpečné detaily o životě lidí, které předtím sledovala pouze jako postavičky v seriálu, se dozvíte v knize nebo ve filmu, jehož premiéra u nás bude už 6. října. 
Za mě je to rozhodně příběh, který byste si neměly nechat ujít !
I kocour si tu knihu zamiloval :). 

Další takovou, neméně napínavou a s překvapivým závěrem, kterou určitě stihnete přelouskat, než vás zláká filmové zpracování, je kniha “Dokonalý cizinec”. 
Od předešlé knihy se liší v hlavní roli. Tu zde hraje kniha, která prostřednictvím svého děje spojuje hned několik lidí, kteří spolu zdánlivě nemají nic společného. 
Stránku za stránkou se vám však děj otvírá a začnete chápat pozadí celého příběhu, který má v sobě napětí detektivky, vášeň romantického příběhu a tajemno, které vás umí upoutat na tolik, že nebudete chtít dát knihu z ruky. 


Můj třetí a pro dnešek poslední tip je “Chlapec, který rozdával sny”. 
Příběh mi přišel v souvislosti s mým zářím poměrně aktuální, a na přečtení knihy jsem se moc těšila. Už jen proto, že se celý děj odehrává v první polovině 20. století v Americe. Do doby vzniku země snů tak, jak ji známe dnes. 
Hlavním hrdinou je chlapec, Ital, který se jako malý dostává se svou mladičkou matkou do Ameriky jako přistěhovalec. Svůj život tak začíná v chudé a nebezpečné čtvrti.
Přesně tam se však otevírá poutavý příběh o cestě vzhůru plné odhodlodání za sny a představami. 
Už po přečtení prvních pár stran jsem byla z příběhu nadšená. Popisované události jsou tak reálné, že vás nenechají knihu jen tak odložit. 
Navíc je celý příběh psán velmi čtivě a kniha je tak ideální na dlouhé chladné večery. 


A že na čtení nemáte čas? Tak to pro vás mám tip na perfektní článek o tom, jak si jej udělat. A věřte mi, psala jej Kája, a ta ví o čem mluvi ->-> jak si najít čas na čtení?

Já vím, já vím, ještě něco by vám mohlo bránit, a to že nemáte nikde poblíž knihkupectví a v knihovně se přesně na tyhle knihy čeká věčnost. Ale na to mám taky radu - vyzkoušejte e-shop - například tenhle ->  https://www.bux.cz/. Knihu vám doručí až domů a vám už skutečně nebude vůbec nic bránit ve čtení ! 









7 komentářů:

  1. Ani jednu z knížek jsem nečetla, takže díky za tipy! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Na Dívku ve vlaku se chystám dlouho a teď když jde do kin,tak bych měla asi přichvátnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě :), ale je tak napínavá že ji sfoukneš za jeden večer :).

      Vymazat
  3. Dievča vo vlaku je super! :) som zvedavá aj na film :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě sice knihu nepředčil, ale za podívání stojí :).

      Vymazat
  4. chlapce bych si ráda přečetla :) těch knížek je tolik, že mám snad už v řadě asi 20 knih "chci si přečíst" :) Do buoucna bych také na svém blogu ráda doporučovala též knihy, třeba se taktéž inspiruješ :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...