úterý 4. října 2016

Péče o rty ve dvou krocích



Byly doby, kdy moje péče o rty spočívala v občasném použití balzámu a příležitostném použití rtěnky. 
Ovšem pak se ke mně dostaly infomace o peelingu na rty, o výhodách každodenního používání balzámu na rty a o různých typech rtěnek, a já začala zjišťovat, co mi sedí a co ne. 


Prvním objevem byl kvalitní a skutečně hydratační balzám na rty. Nejnovějším přírůstkem do sbírky je novinka od Mary Kay, a to balzám na rty s bambuckým máslem. 

Balzám má hutnou konzistenci, krásně se mi s ním pracovalo, hezky se vstřebává, umí hydratovat a příjemně svěže voní. 



Dalším produktem, skvělým pro kompletní péči o rty, je peeling. 
Mojí první zkušeností byl cukrový peeling na rty od značky Lush. Ačkoliv je to skvělý produkt (a moc dobrý), tak po vyzkoušení cukrového peelingu ze sady White Tea & Citrus od Mary Kay, jsem objevila velkého konkurenta !
A to zejména proto, že kousíčky obsažené v něm, jsou mnohem drobnější, a tím je jeho použití příjemnější a vhodnější (alespon za mě) i pro citlivější rty. 

vlevo peeling s drobnými částečky, vpravo hutný balzám
Sada sice nepatří mezi nejlevnější, na druhou stranu, pokud nevíte co na Vánoce kamarádce, mamince, tetě, sestře nebo babičce, myslím že by se tato sada mohla dostat na seznam potencionálních vánočních dárků. 


Mě by totiž potěšila určitě !

katalogová cena sady je 690 Kč



10 komentářů:

  1. S peelingy na rty vůbec zkušenost nemám, ale zrovna v tomhle období by se mi hodil, protože mám rty šíleně vysušené, šupinkaté z té změny počasí až je to bolestivé :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káji balzámovat, balzámovat ! U mě to jde ruku v ruce s tím, že se mi vysušují ruce, pleť....no všechno :).

      Vymazat
  2. toto je taká skvelá dvojka! boli predstavené na leto, ale ja som ich vytiahla až teraz na toto chladnejšie počasie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám peeling na pery z klasickej kolekcie Satin Lips a som spokojná, no táto novinka s bambuckým maslom vyzerá oveľa lepšie a lákavejšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji vyzkoušet, samotnou mě novinky moc mile překvapily ! :)

      Vymazat
  4. kedysi som saténové pery používala, potom sa mi prestalo chcieť dávať si tú masku, tak som len balzám používala :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám je základ, takže i pokud jsi zůstala pouze něj máš i tak palec nahoru ! :)

      Vymazat
  5. Presne, take jsen mela prvne od lush, ale tohle mi prijde v lepsi konzistenci a mam po tom duu tak krasne rty. Pridavam se ke spokojenym uzivatelkam:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost že ti taky produkty sedly jako mně :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...