úterý 30. srpna 2016

Oblíbené parfémy - vůně pro radost, i do začátku školního roku


Konec prázdnin bývá obvykle ne moc veselým a náročným obdobím téměř pro každého z nás. Proto je potřeba se na něj náležitě připravit a umět si jej co nejvíce zpříjemnit.

Do začátku například novým parfémem.

Já sama si vůně a parfémy dělím na dvě skupiny. Na běžné a "sváteční " :). Do běžných patří ve většině případů levnější vůně, které používám na doma, do fitka..... a když nemám náladu, tak i do práce :). Naproti tomu sváteční si šetřím na chvíle s přáteli, na společenské akce nebo na dny, kdy mám dobrou náladu a chci se cítit hezky :).



 Jednoznačně největším favoritem letošního roku je parfém Gucci Bamboo, který jsem objevila loni na podzim jako úplnou novinku a hned jsem věděla že si budeme rozumět :).

Parfém nepatří mezi nejlevnější, ale díky jeho složení, ve kterém dominuje bergamot, vanilka a květ pomerančovníku je přesně tou vůní, která umí být příjemně sladká, kořeněná a svěží zároveň.

Dalším favoritem, taktéž ze soudku absolutních novinek, je svěží vůně od Giorgio Armani - Air di Gioia. Vůně je květinová, svěží a nevtíravá. Rozhodně stojí za pozornost !



Vůní, která mě letos znovu baví je klasické zelené jablko od DKNY, které se dá na internetu sehnat už i za rozumnou cenu, a tak mi jej není líto používat  klidně každý den!


To, že má už i Dermacol svou vlastní vůni (vůně), pro mě bylo absolutní novinkou. A upřímně, moc jsem si nedokázala představit jak voní, a jestli by vůbec pro mě byla tím pravým "ořechovým". Ovšem díky PR zastoupení jsem jednu z nich mohla otestovat a .... zamilovat se do ní !
Vůně PEACH BLOSSOM AND LILAC je moc příjemná, čistá a zabalená v krásném flakonku  ! Jak napovídá její název ve složení najdete broskev, šeřík a pivoňku, které dohromady tvoří dokonalé spojení vůně určené téměř pro každou příležitost !

Další vůní, kterou už ode mě z blogu také znáte je MEXX Look up now.



No a na závěr ještě tipy na vůně z drogerie, které moc nestojí, dají se sehnat v super akci a hodí se je mít v kabelce, školní tašce, nebo tašce na cvičení.
Myslím že obě dobře znáte.
Zelený Adidas je moc svěží vůní, naproti tomu Puma v růžovém je sladší vůní, která se mi ani po letech neomrzela :).



A na závěr vůně, kterou mám jen na večírky kvůli tomu, že je skutečně velmi výraznou.Yves Saint Laurent Opium Black je těžší, sladkou vůní, která není moc vhodná na denní nošení ani na teplé měsíce. Každopádně rozhodně stojí za pozornost. 


No každopádně, ať už vám voní cokoliv, je dobré to mít spolu s deodorantem stále u sebe, nikdy nevíte, kdy se to hodí :). 



9 komentářů:

  1. Zelené jablíčko mám také ráda, už spoustu let, ale jinak teda neznám vůni ani jednoho parfému:)) Když jsem si ale kupovala ten od YSL, tak jsem se právě dívala i na něco od GA, na ten air di gioia, ale nebyl čas, můj spěchal honem honem, tak jsem asi ani nečichla no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škodaaaaa, je ideální na teplé dny. Za mě je to vážně povedená novinka ! :)

      Vymazat
  2. Já mám momentálně oblíbený Guess Seductive :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem taky měla a do dnes ji mám ráda, ale nemůžu mít všechno najednou :). Na Seductive se mi líbí že je cenově dostupná a v moc hezkém flakonku :).....mimo vůně samozřejmě :).

      Vymazat
  3. Jůů, ty jich máš! :) Znám asi jenom Adidasy, ty jsou fajn, ale znám lepší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. nemam z nich ani jednu aj ked mam doma Dermacol - ale v inej voni a Mexx ale tiez rovnako v inej voni :) Ja zacinam september Calvin Klein Euphoriou :)

    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o kulmu ROWENTA a velky balicek kozmetiky DOVE, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám rada novú vôňu od Armaniho Si, je pekne sladká.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...