středa 19. října 2016

5 blogů, které stojí za pozornost

Jak jsem slíbila, mám pro vás dnes tipy na pár blogů, které rozhodně stojí za pozornost.
A všechny je spojuje jedno ---> moc mě baví !

http://denissebeauty.blogspot.cz/



Poměrně mladý blog moc sympatické slečny, který si mezi čtenáři dokázal najít oblibu, a to nejen díky pravidelným článkům, které se skládají z recenzí, tipů, doporučení a hezkých fotek, ale také díky vyladěnému designu stránek, které čtenáře nijak neruší.

Články jsou čtivé a často se skládají z recenzí aktuálních produktů, nebo tipů na různé vylepšováky :).

https://lovelyimperfectionss.blogspot.cz




Mladá blogerka, která má dokonale vyladěný každý článek. Články jsou většinou zaměřené na kosmetické recenze, doplněné krásnými fotkami. 
Ovšem kosmetika není to jediné o čem umí psát. Za zmínku určitě stojí i její cestovatelské články, ve kterých se dozvíte kam by stálo jet na další výlet . 




https://voguetheresa.blogspot.cz



Terezka je moc hezká a sympatická blogerka, která to umí jak za foťákem tak před ním :). 
Moc mě u ní baví fashion články, novinkové posty a INSTA účet který, pokud vás bude bavit její blog, nesmíte minout :). 



http://anotherdominika.blogspot.cz/


Domča není typickou fashion ani beauty blogerkou a právě proto mě její stránka baví. Nezahltí vás PR materiály ani zaplaceným doporučením ale články, které jsou psané pro radost. Právě díky ní vás napadne zase zajít do sekáče, stáhnout si nový seriál nebo se mrknout co nového si přečíst ;). 



http://www.elbeautyblog.com/


Bez nadsázky jeden z nejkrásnějších beauty blogů, na které jsem v poslední době narazila. Když jsem blog objevila měla jsem z něj upřímnou radost ! Nejen že má nádherné fotky, recenze, které stojí za to ale navíc jej píše v blogosvetě poměrně nová EL, která si rozhodně zaslouží vaši pozornost a mnohem víc čtenářů !



A to by bylo pro dnešek vše ! :) Myslím že čtení na příští klidnou chvilku u kafe máte zajištěno a já se jdu zase kurýrovat a připravovat pro vás další článek. 









13 komentářů:

  1. Děkuju! ♥ Moc si toho vážím a cením, díky za motivaci pokračovat v tom, co dělám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi nemáš vůbec zač, jsem ráda že jsem na tvůj blog narazila ! A velkou pochvalu si určitě zasloužíš ! :)

      Vymazat
  2. Moje oblíbená je El Beauty Blog a Lovely Imperfections, na zbytek určitě mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám oblíbenou Another Dominica a také Lovely Imperfection!

    OdpovědětVymazat
  4. Na Denisse Beauty jsem narazila už dřív a taky mě zaujala. Na zbytek určitě mrknu :) .

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti děkuji! Udělala jsi mi radost a zpříjemnila večer. ;-) Vážím si každé zmínky i času, který kdokoliv stráví na mém blogu. Moc mě to baví a dělám to nejen pro ostatní, ale i pro sebe. Poměrně nová určitě jsem, dokonce se považuji za úplného nováčka, něco málo přes půl rok blogování mi přijde jako krátký čas. :) Dobře, že jsi mě zmínila na FB, jinak bych se o článku nedozvěděla a nemohla poděkovat!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda :). Myslím, že si pochvalu určitě zasloužíš ! :) Já tě budu moc ráda číst a doporučovat i dál ! :)

      Vymazat
  6. Musím jen souhlasit :-) Také ráda tyhle blogy navštěvuji :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, ty jsi zlato ♥ Moc mě těší, že se ti můj blog líbí a děkuji za zmínění! :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za tipy. Ovšem ten Vogue se nedá číst... slečna ma naprosto otresnou stylistiku a dívny způsob vyjadřování. Jestli je to cizinka, tak se omlouvám, nehledala jsem to. Pokud je její mateřský jazyk čeština, tak nechápu, co dělá na VŠ. Veronika Frid

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiš, ty jsi úžasná! Děkuju ti moc! :) ♥ Tvůj blog mám taky hrozně ráda , vždy se těším na nový článek! ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny blogy jsou moc krásné, děkuji za tipy :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...