neděle 16. října 2016

Jak si užít podzim



Podzim je jedno z těch smutnějších ročních období, které je potřeba si náležitě zpříjemňovat. 
A i když mám také mnohem raději jarní nebo letní období, které jsou v mnoha ohledech lákavější, umím si už dnes najít na podzimu chvilky, které si užiji naplno. 


Kromě večerů u knihy, filmů s dobrým vínem nebo horkou čokoládou, jsou to také ty chvíle, kdy mám chuť vyzkoušet spoustu kosmetických produktů a novinek, na které mi v létě nezbývá čas ani energie. 

Mezi ty patří rozhodně pleťové masky. Letošní léto nám totiž v této sekci dopřálo spoustu novinek, které přímo lákají k vyzkoušení. 

Pleťové masky v kompaktním balení představila značka Vichy, u které tento produkt v nabídce patří k absolutní novince, a které si rychle získaly oblibu u zákaznic. 

Můžete si vybrat mezi čistící jílovou nebo rozjasňující peelingovou maskou. 
Obě jsou k dostání jak v lékárnách tak na e-shopech za cenu okolo 100 Kč. 


Jedno balení vám vydrží minimálně na dvě použití a jejich aplikace je stejně jednoduchá jako u všech ostatních pleťových masek, které jsou na trhu. 


Další značkou, která rozhodně zásobování zákazníků novinkami nezanedbává, je cenově velmi dostupná značka Lirene, kteoru sežene ve většině našich drogerií za velmi příjemnou cenu 35 Kč. 
V nabídce mají jak čistící, tak hydratační nebo osvěžující masky, které mají příjemnou vůni a ne příliš hutnou konzistenci. 

Produkt, který sice nepatří mezi horké novinky, ale začíná být pro mě velmi aktuálním, je protivráskové sérum od značky Bioderma, kterou jsem si  zejména v letošním roce velmi oblíbila.
Na sérum se snáší už delší dobu vlna pozitivních recenzí, tak jsem neodolala a rozhodla se jej s kamarádkou taktéž vyzkoušet. A výsledky? Uvidíme, každopádně vše pro vás poctivě dokumentuji. 


A jestli nejste fanoušci pleťových masek, nebo vám péče o pleť nepřijde jako vhodné tráveni času, zkuste si pohrát s laky na nehty nebo aktuálními fashion trendy, mezi kterými pro akutální sezónu dominuje samet, kůže, metalické barvy ve všech odstínech a růžová. U mě je to navíc i šedá barva, která vládne mému šatníku. 


A nejen jemu. Miluji šedé kávovary, polštáře i deky, do kterých se zvláště v chladných měsícíh ráda balím při čtení. A o tom, které knihy podle mého názoru rozhodně stojí za to přelouskat, se můžete dočíst třeba tady -> knihy, které stojí za přečtení. Tak nezapomeňte sledovat blog a mějte fajn den! 

4 komentáře:

  1. Super tipy, já mám podzim ráda, ale samozřejmě i někdy přijde horší období.. :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, jenom některé chladné dny jsou extra smutné, tak je potřeba si je rozveselovat :).

      Vymazat
  2. Masky mam rada, momentalne skusam masky od Freemana, ale uz sa mi minaju, takze dakujem za tip :) tiez velmi neholdujem jeseni, pocasie je pochmurne a to sa bohuzial spaja aj s mojou naladou :S Pride mi, ze letosne modne trendy su podobne ako tie minulorocne, ale aj tak by mi bolo treba nieco new nakupit :) a sedu farbu zboznujem :)

    Na blogu sutaz :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vždycky je co dokoupit ;). A hlavně je potřeba si v takovém období dělat radost ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...