středa 12. října 2016

Zničené konečky


Občas mi přijde, že jsou mé vlasy přesnou kopií mé povahy. Rozpolcené a náladové. 

Mastné u kořínků a vysušené u konečků. 
A tak stále pátrám po vlasové péči, které by si s tím dokázala poradit a navíc vlasům zajistila objem, lesk a ochranu. 


V letních měsících, zvláště tu ochranu a samozřejmě hydrataci, protože sluníčko a voda dají nejen konečkům pořádně zabrat. 

Pokud nechcete ihned přejít k razantnímu řešení a nechat se ostříhat, je na čase zkusit keratin. 
Ale ne ten zažehlovací, ale ten ve vlasové péči. Umí totiž vlas obalit a tím bránit jeho třepení a vysoušení. 

Já vyzkoušela tu od značky Brazil Keratin -> http://brazilkeratin.cz/

Konkrétně řadu AYURVEDIC ECLIPTA, která je určena právě pro slabé a lámavé vlasy. Navíc podporuje růst nových vlasů a pracuje na tom, aby byly lesklé a hladké. 

Řada obsahuje kondicionér, šampon a sérum. 


Z kondicionéru jsem byla doslova nadšená. 

Má hutnou krémovou konzistenci, proto jej stačí na jedno použití jen malinko. Příjemně se s ním pracuje a vlasy jsou po jeho použití hydratované, lesklé a hebké. ( Používala jsem jej klasicky po umytí vlasů šamponem do délky cca od poloviny a řádně jej před opláchnutím zapracovala, tím jsem mu dala možnost i chvilku působit :)). 
Velké plus je i fakt, že neobsahuje sulfáty a parabeny. 

Příjemně nevtíravě voní a velmi rychle se dostal na seznam těch kondicionérů, které umí pohodlně zastoupit i vlasovou masku. 

Ovšem se šamponem to byl malinko větší boj. 
Šampon se totiž musí před nanensením ředit s vodou.

Po naředění nepění tolik, jak u běžných šamponů, na což jsem si dlouho zvykala. Proto jsem si poměr ředění upravila tak, aby mi vyhovoval a šampon alespoň malinko pěnil. 
Výhodou je ale fakt, že se velmi dobře z vlasů smývá a vlasy jsou po umytí šamponem více fresh, než po mytí šampony s hutným a krémovým složením, které jak víte, nepatří mezi mé oblíbené. 




Řadu AYURVEDIC ECLIPTA a další produkty od výrobce Brazil Keratin seženete za poměrně příjemné ceny na webových stránkách http://brazilkeratin.cz, kde vám mimo jiné dokáží i poradit, která řada z nabízených, bude pro vás ta pravá !



5 komentářů:

  1. vyzera to zaujimavo mozno sa potom poobzeram, lebo ako vcitam mame rovnaku kvalitu vlasov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na to, uvidíš. Nejvíc lákavý je fakt, že jsou produkty bez sulfátů, parabenů a pesticidů :).

      Vymazat
  2. Dlho som mala problém so suchými končekmi, ale odkedy som si vlasy ostrihala o pol metra, suché končeky sú fuč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono někdy stačí málo, ale já s tím mám poslední dobou problém stále, i po razantnějším zkrácení...:(.

      Vymazat
  3. mám úplně stejný problém! u kořínků mastné a konečky suché. šampon určitě vyzkouším BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...