sobota 29. října 2016

"Home Office"

Prodloužený víkend často přímo vybízí k tomu udělat si ve věcech pořádek, a teď nemyslím jen pravidelnou údržbu domácnosti, ale také plánování vylepšení interiéru tak, aby byl skutečně Váš (tedy pokud je samozřejmě co vylepšovat :)). 



Jedno z míst, které umí perfektně odrážet osobitost každého z nás (alespoň tedy podle mě), je pracovní místo. A je jedno, jestli jej máte ve vlastním bytě, u rodičů, v práci nebo třeba na privátě. A jestli je malé nebo na něj máte celou místnost.
Je to váš prostor, díky kterému vám jde (nebo nejde) práce líp od ruky. 

Já si zakládám na pracovním místě doma, a to proto, že odjakživa miluji práci z domu, ať už se jedná o něco co dělám ráda, nerada nebo o školní povinnosti. 

 Díky němu se při práci cítím líp, práce mi jde rychleji a mám z ní mnohem lepší pocit. 

Pracovní prostor může mít tisíc různých podob i vychytávek.

Proto miluji sledování pracoven z celého světa jen tak pro inspiraci. Nejčastěji na pinterestu. Vychytávky hledám na stránkách BONAMI nebo Ikea (klik),  a to vše se snažím skloubit do vlastního dokonalého království, které určitě brzy sami uvidíte :). 
Ale zatím mám pro vás alespoň dávku obrázků, ze kterých čerpám inspiraci já :). 




 A pokud máte nějaké vlastní vysněné domácí kanceláře, nebo v nich už dokonce pracujete, budu ráda, když se se mnou o ně taky podělíte, třeba na facebooku nebo instagramu :). 

Krásnou a pohodovou sobotu všem ! 






14 komentářů:

  1. Tohle je moc hezký článek a líbí se mi tvůj vkus. Rozhodně bych si z fotek vybrala... :) Souhlasím s tebou, že krásně a účelně upravený prostor ve mně vzbuzuje mnohem větší motivaci k práci. Home office doma nemám, vždy jsem práci dělala prostě "s notebookem u stolu", jenže to pak člověka ten běžný chod domácnosti prostě ruší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Je to tak, já si právě ráda někam zalezu, i kdyby to měla být ničím nerušená komůrka ! :)

      Vymazat
  2. Krásne. Mám rada čisté línie, svetlé priestory a stoly, kde sú len potrebné veci... Nemám kanceláriu, ale v byte mám taký svoj kútik s pár knihami a počítačom, kde píšem :)

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, v takových prostorech se člověk nejlépe soustředí na práci !

      Vymazat
  3. Krása! Takýto "home office" si dokážem úplne predstaviť, najmä kvôli tomu, že aj v budúcnosti plánujem pracovať skôr z domu v závislosti už od mojej terajšej práci popri škole :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pracovat ve větší míře z domu je můj největší sen ! :) Proto si taky ladím tu domácí kancelář ! :)

      Vymazat
  4. Na fotkách to vypadá vždy dobře,mno nejsem zrovna DIY člověk,takže by to asi moc dobře neskončilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak už je asi jediné řešení to někomu svěřit :).

      Vymazat
  5. Úplne súhlasím, IKEA je na takéto veci ako stvorená :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnè fotky, tam by se pracovalo a učilo jedna báseň :3
    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné prostredia, asi by som si ten svoj pracovný priestor mala zlepšiť.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...