úterý 25. října 2016

Mořský kolagen - pro zdraví i krásu

Jestli mě něco zajímá poslední dobou o kousek víc než kosmetika, pak je to zdravá životopsráva. Možná je to tím že se mi mění priority, možná dospívám, nebo jsem se jednoduše začala zajímat víc o to, co jím, a co je pro mé tělo prospěšné. 

V minulém článku ZDE jste se mohli dočíst o mém nadšení pro PALEO stravu, dnes to bude o jednom doplňku, který vydá za polovinu lékárničky (s nadsázkou samozřejmě :)). 

Řeč je o mořském kolagenu. 


O látce, která nejen, že umí zpomalit stárnutí, ale dokáže zrychlit a zefektivnit proces regenerace kůže, nehtů, vlasů a samozřejmě i kloubů a chrupavek. 

Z reklam můžete znát spoustu dalších doplňků stravy, které kolagen obsahují, ale ani jeden z nich jej neobsahuje v takové míře jako Inca Collagen. A proto, abyste dosáhli stejného efektu jako s Inca Collagenem, byste museli brát několika-denní dávku najednou. 

Sama za sebe jsem pozorovala jeho účinky hned po prvních pár dnech. Nejen že jsem se přestala cítit unaveně, opálení mi vydrželo mnohem déle a v kombinaci s paleo stravou se mi přestala mastit pleť, vlasy, a i když jsem se snažila jíst menší porce, mé tělo nijak nestrádalo. 

Inca Collagen je balen po 30 ks malých sáčků. 1 sáček = 1 porce. 
Užívá se rozpuštěný ve vodě. A kromě kolagenu neobsahuje sáček žádná další barviva nebo konzervanty. 
Collagen je totiž zpracováván šetrně hydrolýzou, a díky tomu přínáší tělu látky, které umí zpracovat, jako by si je vyrobilo samo. 



Díky tomu se nemusíte bát (jako u jiných výživových doplňků) zatěžování jater. Což třeba pro mě byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem si přestala kupovat hory vitamínů a nahradila je co možná nejpřirozenějšími variantami. 

Díky tomu bojujete proti stárnutí "zdravě", podporujete účinek krémů pro lepší pleť, a ani vás to nebude moc stát. 

Jeden sáček vás vyjde na cca 42 Kč. 
Zpočátku  (první měsíc) je nejlepší užívat Inca Collagen každý den, ovšem s dalším balením stačí užívat jeden sáčet za dva dny a později klidně i méně častěji. Podle potřeby. 

A i když vám může přijít, že je kolagen úspěšný, zejména při úžívání mladšími lidmi, není to pravda. Jeho efekt se projeví klidně i u vaší babičky, jenom stačí mu dát čas na vstřebání (které může u starších lidí trvat o něco dýl). 
Proto můžete článek brát klidně i jako nápad na další vánoční dárek a hlavě jako doporučení na doplňek stravy do ročních období, kdy nám chybí jak sluníčko, tak vitamíny. 



Produkt můžete, mimo jiné, zakoupit v síti Chytrých lékáren


2 komentáře:

  1. O tomhle jsem ještě neslyšela, ale opravdu mě to zaujalo, klasické vitamíny právě taky nechci tolik užívat, takže tohle vypadá jako skvělá alternativa :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už také nejsem ten klasický vitamínovo-práškový tip ale tomuhle za mě ANO ANO ANO ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...