úterý 1. listopadu 2016

Módní téma č.1 BROŽE



Při posledním listování časopisem Cosmopolitan mě jedna strana zaujala více než ty ostatní. A to stránka o brožích. 


Brože jako nositelnou dekoraci jsem si dřív dost dobře neměla představit…ovšem dnes už je to trošku jinak. 


Čím déle tento trend pozoruji a zkoumám, tím více se mi líbí. Navíc se dají se kombinovat prakticky s jakýmkoliv outfitem, a každý umí ozvláštnit, oživit nebo udělat více osobitý. 
A je úplně jedno jestli bude brož výrazná, střídmá, ručně vyráběná....a jestli bude umístěná na košili,klobouku nebo šátku :). 

V prváku na výšce, jsem díky zahraničním studentům poznala, že kromě běžných broží můžete nosit na svetru třeba i Reprodrozda (Hunger Games). 
Tehdy se mi brože opravdu zalíbily. Jen jsem moc neměla odvahu je nosit. Možná jsem se bála mínění ostatních, možná jsem na něj moc dávala. Dnes už je mi to asi více jedno….

Proto se čas od času po brožích poohlížím, a i když je v zahraničí tento trend už nějakou dobu poměrně populární u nás než kápnete na dobrou brož tak to chce spoustu času a trochu štěstí. 

I tak jsem zatím asi doposud nejhezčí kousky a největší výběr našla v kamenných prodejnách obchůdcích s doplňky IAM. 

A co vy a brože? Milujete, nenávidíte, nosíte, ignorujete? 

zdroj: pinterest

zdroj: pinterest

4 komentáře:

  1. Já si myslím, že brož dokáže krásně ozvláštnit outfit, ale osobně si moc nedokážu představit, že bych je nosila.. :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla zdráhavá....ale čím víc ten trend pozoruji v zahraničí, tím víc si na něj zvykám a začíná se mi vážně líbit :).

      Vymazat
  2. vyzerajú naozaj pekne, ale ja som tiež neni na to moc zvyknuta ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba někdy přijde doba kdy s eti bude chtít nošení broží zkusit :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...