neděle 2. července 2017

Splněný sen


Když jsem byla malá holka, snila jsem o tom, že se někdy objevím v časopise mezi modelkami, že budu mít vlastní kolekci oblečení a starosti se mi budou obloukem vyhýbat.

No, moc mi to nevyšlo. Starostí je všude celá kupa, ale díky spolupráci s Batiste se mi ty první dva sny splnily. Loni první, kdy jsem se mohla účastnit focení projektu pro časopis Joy, a letos druhé. Sice nemám vlastní kolekci, ale za to mám jeden kousek, který vážně stojí za to.



Aby ne, když jsem se na jeho tvorbě podílela spolu s Batiste, úžasnou grafičkou a Zootem.

Nejsem v tom ale sama, je nás 8. A všechny naše trika si můžete prohlédnout ZDE. Vlastně si je tam můžete i koupit KLIK.






Ale vy mí nejdražší čtenáři si o něj můžete i zasoutěžit, a to přímo u mě na blogu.

1.  Stačí jen pod článek napsat váš dětský sen, ať už splněný nebo nesplněný. 
2. Velikost trička, která by pro vás byla tou ideální. S, M nebo L :). Já teda osobně mám S, jen tak pro představu, to proto, že jsem pidižvík :).
3. Kontaktní e-mail.

Trička jsou z příjemného lehkého materiálu, a každé bude doplněno o jedno balení suchého šamponu s květinovou vůní a kytičky do vlasů, a to už přece stojí za to nebo ne? :)

Navíc pro jednu z vítězek mám ještě připravenou speciální cenu, a to květinovou čelenku do vlasů. Ideální společnici na festivaly, koncerty nebo příjemné posezení s přáteli, kterou mi do soutěže věnoval můj oblíbený e-shop s doplňky BeYou.

A aby toho nebylo málo, mám na závěr ještě malý dárek pro vás pro všechny. Po zadání kódu budete mít na celou objednávku 10% slevu. Takže pokud si z e-shopu na něco brousíte zuby, pak je do 30.7. kdy kód platí, ta pravá doba :).


Už teď se těším na vaše komentáře pod článkem :).

Vítěze soutěže vyhlásím 16.7.

PS.: a pokud nevyhrajete, nebuďte smutní i tak mám pro vás na ZOOT 15% slevu na všechna Batiste trička, stačí zadat při objednávce slevový kód "15nabatiste". 
Sleva platí do 30.7. 

10 komentářů:

  1. Já jsem byla vcelku skromné dítě, takže můj sen byl a je proletět se horkovzdušným balonem, což se mi doufám ještě poštěstí:-) Tričko by se mi případně hodilo ve velikosti M.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nesoutěžím, ale musím říct že ta čelenka je opravdu nádherná :-) a to triko taky.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  3. To tričko je veľmi pekné :) Výber Batiste je neskutočne úžasný, jeden mám aj doma, no ešte je zabalený
    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  4. Můj dětský sen? tak jako první mě napadlo, že jsem si vždycky před spaním jako malá přála, aby se mi zdálo o tom, že létám. A jako dítě jsem takové sny měla hojně a užívala jsem si je, takže mít sen se mi splnilo :) gratuluji k zapojení do projektu! ať se i vám plní vaše sny :) líbilo by se mi tričko M (a čelenka je luxusní!). cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. to tričko je naozaj krásne :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,

    Můj zatím nesplnění sen je vyjížďka na koni na rozkvetlé louce.
    Tričko je prostě nádherné, kombinace bílé a barevnosti je moc super.
    Velikost trička kdyby náhodou L.


    e-mail: spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Dlouhá dětská léta jsem si hrála na učitelku :D Jak doma s mladším bráchou, kterého to ale absolutně nebavilo, tak i s dětma z paneláku. Naštěstí mě to pak pustilo a učitelku nedělám :D Vel.S, prosím a mailík mám marcrazy@centrum.cz :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem chtěla letět na měsíc, pak jsem se ale dozvěděla, že tam už lidi byli, tak jsem svůj sen posunula o kousek dál a to na mars 😊 drželo mě to snad do 6.třídy, kdy jsem zjistila, že by mi musela jít matika a fyzika, které mě ale vůbec nebavily, abych mohla do rakety, takže z toho nic nebylo. Teď si to ale vynahrazuji obrovským domácím teleskopem a za jasné noci pozoruji měsíc, hvězdy a planety 😊 triko S, yanacze@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem chtěla být zpěvačkou. No v pubertě mě to pustilo. Jede ze snů bylo i podívat se k moři. Dnes by mě tam už nikdo nedostal kvůli horku.
    Velikost L
    zhalickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mým snem již od dětství je se podívat do Číny na pandy, tak snad si tento sen někdy splním. Velikost S a mail: miskaval@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...