úterý 11. července 2017

Vyhraj set lesků a pěkně nadupanou skříňku





Ahoj holky, poslední dobou se to soutěžemi a dárečky všude jen hemží, a já jsem ráda. Pokaždé když vítězce odesílám výhru, mám z toho upřímnou radost, a doufám že  vy také :). 

Právě proto jsem nadšeně kývla na možnost uspořádání soutěže o tenhle príma essence gloss station, který nejen že obsahuje celý set nejoblíbenějších lesků na rty od Essence, ale také zrcadlo, kosmetickou tašku a stojánek na mobil.


A co pro výhru musíte udělat? Je to jednoduché. 

1. Být pravidelným čtenářem blogu. 
2. Nechat pod článkem komentář s vaším e-mailem
3. Napsat, který produkt od Essence máte nejraději. 

Soutěž platí pouze pro ty, které mají zasílací adresu na území ČR. 

A aby to bylo ještě zajímavější, mám pro 5 dalších tenhle úžasně pozitivně laděný blog od Essence, který v sobě skrývá spoustu pozitivně laděných citátů a strašně krásných stránek. Tomu prostě nejde odolat ! 

Soutěž potrvá do 20.7.2017.

Už se těším na vaše komentáře ! :)








18 komentářů:

  1. Já mám od Essence nejradši oční stíny, ty jsou naprosto skvělý! ♥
    anotherdominika@gmail.com

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já mám od Essence ráda laky na nehty, líbí se mi široká nabídka odstínů,kde si vyberu i ulítlejší barvy:-). Sleduji jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,

    Já nedám na výrobky od ESSENCE dopustit vůbec.
    Tato značka i když je levná tak jsou vůči ostatním výrobkům , které jsou daleko cenově dražší přirovnat.
    Miluji jejich tvářenky, oční stíny a prostě vše.
    Moc se mi zamlouvají jejich limitky, vždy v nich se dá objevit jako takový malý pokládek něco co ostatní kosmetické značky nemají.
    Jako třeba nyní oční linky the cushion s tím houbičkovým aplikátorem, který jsem viděla u velmi drahých značek.
    Ale na co já nedám dopustit je tužka na oči extreme lasting v odstínu - 04 nighttime in the jungle což je taková zvláštní barva černozelená se zlatýma třytkama, které jsou takové malinkaté.
    Tato tužka drží na očích (aspoň mě) jako ďábel a nehne se ani se neoptiskává a navíc je voděodolná což je super.Také mám ještě odtín 03 black midnight sky což je taková černá s modrýma třpytkama.
    Prostě ESSENCE je super.(tedy za mě)

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám nejraději laky na nehty :).
    vymolovak@gmail.com
    Sleduji tě jako Kateřina Výmolová

    OdpovědětVymazat
  5. sleduji tě jako Camellia M
    můj mail: jasmin.a(zavináč)seznam.cz

    a na Essence mám vážně ráda že za levnou cenu se u nich dají najít kvalitní věci. Momentálně nejvíce používám korektor v tyčince, a kupuji od nich voňavky, už si nevzpomínám jak se moje nejoblíbenější jmenovala, jelikož to byla limitka, ale voněla opravdu nádherně

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, značka Essence je taková moje nostalgie a ráda na ni vzpomínám jako na moji 1. kosmetiku. Nejradši mám od této značky průhledný gel na obočí, který je i na řasy. Ale jinak jestli se podíváš na mou sbírku laků, tak tam mám skoro všechny odstíny laků od Essence.. No tedy měla, něž mi je pomalu sestra začala brát do své sbírky😂. Nojono i ona začíná s touto kosmetikou. Jinak Za chvíli si jedu pro nějakou zelenou řasenku pro princezny, na kterou mě upozornila kamarádka. Prostě bez teto kosmetiky bych neudělala ani krok. Je milion značek na světě, které jsou i lepší jak Essence, ale já se vždycky vrátím k této značce.❤
    karolbrazdilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super soutěž, musím říct, že ten blog fakt nemá chybu, miluju takový věcičky ♥ Od Essence mám moc ráda jejich konturovací tužky na rty a rtěnky. Svou první v hnědém odstínu jsem si koupila asi 3 roky zpátky, pořád jí mám a je opravdu milovaná, na obalu to jde dost vidět ♥ A konturka ve vínové barvě se mnou vydržela celý večer na maturitním plesu ♥
    GFC: Pauline's Tiny World
    Mail: paulines.tinyworld@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,
    Od Essence mám nejradši oční stíny a rtěnky. Se stíny se skvěle pracuje a jsou obvykle dobře pigmentované a rtěnky mají fajn odstíny a slušnou výdrž.
    GFC: Ft Cf
    Emai: ftcf009@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, já mám od essence veškerou dekorativní kosmetiku, tak,že nedokážu říct co je pro mě ten top :). I když je pravda, že když je nějaký nový lesk na rty, musím ho mít :), v ten moment se otvírá peněženka a srdce plesa radostí... sleduji pod svojim jmenem Iva Burdova
    Můj email: iva.burdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám od Essence nejraději gelové laky na nehty, u kterých nepotřebuješ led lampu.
    genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Od Essence mám nejraději laky a rtěnky... ale celkově mi asi sedí od nich vše. :) Sleduji tě jako: Eliša Lenulka
    email: elisalenulka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Pokud Essence fakt něco umí jsou to jejich rozkošné limitky.😊😊 Nový duhový rozjasňovač je taky bomba.👍

    l-vlahova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, od Essence zbožňuji jejich laky na nehty a štěteček na obočí, který používám jak jinak než na nehty :D Sleduji tě jako Lucie Machalová a můj e-mail je nailsfromczech@gmail.com :)A jinak moje kamarádka, s kterou vedu blog, zrovna vyhrála tento set, tak kdo by se chtěl podívat jak vypadá v reálu, tak klidně může, je o něm článek :)

    OdpovědětVymazat
  14. Od Essence jsem si teď zamilovala konturovací duo, které jsem koupila ve výprodeji jen za 20 Kč a je fantastický. Taky mám ráda lak na nehty a fix na oči jsem používala moc ráda. VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. GFC Mirka Škampová
    Určitě laky na nehty gel nail. Jak říká já - za málo peněz hodně muziky. Vždyť stojí pár korun a přitom docela dlouho vydrží. A ty barvy! Fakt mě baví:)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Kristýna Kaderová
    Nejradši mám stíny.
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Deny Š.
    email: dennikk@seznam.cz

    Ahoj, já jsem s Essence začínala už jako mladší a i teď se k ní pořád ráda vracím :) a i když je levnější, tak si myslím, že některé produkty se dají kvalitou i přirovnat k daleko dražším značkám.
    Nejraději používám jejich fixační pudr all about matt! to už mám asi 5 balení, takže doufám, že ho budou ještě dlouho prodávat :D
    Pak mám ráda laky na nehty, to je neskutečný výběr barviček :) často se rozhoduju mezi dvěma, který se mnou pujde domů, ale nakonec si stejně vezmu (skoro vždy) oba :)) a někdy i více, když jsou slevičky :D
    Ale co miluju asi ze všeho nejvíc, tak to jsou rtěnky, mám snad všechny jejich odstíny, mají vážně krásné, od červené přes růžovou až po nude odstíny, tam si podle mě musí vybrat každý :))
    A nesmím zapomenout taky na limitky, protože tam občas taky objevím něco výjimečného :) (oční linky gold, sprej do vlasů, balzám na ruce, zlatý pudr na tělo,...)
    Používám toho samozřejmě daleko víc, ale tohle je moje topka, která se u mě opakuje dokola :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám nejradši lesky na rty matt matt matt a předtím než byly k dostání tyhle lesky, tak jsem měla ráda tekuté rtěnky :) mám ráda i oční stíny, mají velký výběr a stojí pár korun. A v limitkách občas objevím i voňavku :)
    Anne
    anne4ever@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...