středa 12. července 2017

Život píše příběhy sám - I. seznamky a potencionální partneři

 





Většina holek, co kolem sebe mám je bez partnera. Pár z nich to vůbec neřeší, ale ten zbytek zoufale hledá...v barech, šantánech, na seznamkách.... Prostě nechtějí být samy. 

Ovšem ty příběhy, co mi povídají, vedou k zamyšlení. 

To, co na rande zažívají, já viděla maximálně v telce. 


Hned na úvod místo pozdravu přiletí MMS - s fotkou přirození🙏🏻 .

Buď kopírujou fota Rosenberga, nebo to berou přes lupu🙀. Každopádně já už bych s "hezounem" nikam nešla. 


Následuje sedánek☕️. Pokud je frajer solventnější, tak i drink a něco k snědku. Po pár zásadních informacích, co kdo dělá, kolik má dětí a milionu lží, se frajer zaměří na kočku a vyhrkne: 

"Ty, poslouchej, máš nějak křivý zuby!" Koc v šoku, ale pořád si říká - asi mu to jen ujelo😔.


To jí vydrží přesně do tý doby, než si stoupne a borec /160cm, 50kg s dlouhýma nehtama na rukách - na který je náležitě pyšnej🤓/ se zeptá: 

"Ty seš těhotná, že máš takový břicho??" 
To už se vážně naštvala a odpochodovala z reštiky. 



Frajer pozve kočku do kina. Vystojí si frontu a když má dojít k placení klopí hlavu a dělá, že nic neslyší🙉.

Kočka zaplatí, pochopitelně i popcorn a colu, aby nechcípli hlady, páč film má tři hoďky. 
Po kině jí řekne čau a už se nikdy neozve. 



Frajer se ptá kamarádky, která jej pozve přes svátky k sobě domů, aby nebyl chudáček sám😢: 

"Co bys chtěla pod stromeček za dáreček?" 
"Nic nekupuj", odpovídá kočka. "Jen bych si strašně přála vidět celej jeden seriál🙏🏻...stáhneš mi ho na flashku?" 
Zadara povečeřel, posbíral dárečky, který mu nakoupila, a odporoučel se domů. 
Ona vytoužený dárek dostala, ovšem pro tu flashku se za pár dní se slovy: "Už ses na to podívala?" vrátil. 







Další kámoška měla rande s novátorem z badoo. 

Ptám se jí: 
"Tak co? Jaký to bylo?!" 
"Výborný", odpovídá. "Pozval mě k sobě /nechápu, že maj ty holky odvahu/...že akorát vaří🍝 ."
Došla jsem a stojím jak trubka, zatímco on cosi míchá na pánvičce. Posléze se ke mně otočil zády a vše sežral😳.



Takových příběhů poslouchám desítky s pusou dokořán😱 .





Nevím, kde je zakopanej pes, ale říká se, že svět je tvé zrcadlo a co vyzařuješ, to taky přitahuješ.... 


A co vaše zkušenosti? 

Veronika



11 komentářů:

  1. Tak teď nevím, jestli se smát, nebo brečet.. Já to, že jsem sama, naštěstí moc neřeším, tak nějak to nechávám plynout a věřím v to, že ten pravý se v ten správný okamžik objeví :) ..a taky tak trošku doufám, že nebudu pako a to, že to je někdo výjimečný poznám dřív, než ho stihnu odmítnout, uvidí se, každopádně to, že jsem sama, nevidím jako žádnou tragédii, lepší jak si procházet podobnýma zážitkama ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To máš teda dobré příběhy od svých kamarádek. :-D Já s tímto žádné zkušenosti nemám a asi bych měla strach sejít se s někým úplně cizím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, je to sranda. Jen dát sraz někde v hospodě a ne hned chodit k nim domů, to bych taky měla strach. Byla jsem posedět několikrát a v poho :)

      Vymazat
  3. Já musím říct, že po asi deseti strašnejch schůzkách přes Tinder, jsem se na tom posledním rande chovala už sama sebou, bylo mi fuk, jak schůzka dopadne, brala jsem to spíš tak, že alespoň nebudu sedět doma na zadku a vzhledem k tomu, že ten kluk byl překvapenej, že jsme za celou dobu nevedli debatu o typickým - kde pracuješ, jaký máš koníčky apod., tak jsme měli další, pak další...no, a už spolu dva roky žijem :) Takže ono se to dá, jen se to nesmí asi brát jako výběrový řízení :D

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo, to jsou příběhy :D No já si taky zažila svoje ještě za mlada :D. Když mi bylo pod 18, to ty rande teda stály za to, taky jsem se setkala s pár individui a můžu jen říct, že vždycky jsem jen rychle vzala nohy na ramena a prchala :D

    OdpovědětVymazat
  5. Holkyyy, konečně jsme se s Leničkou potkaly a udělala mi přístup na blog! Já antitalent bych to sama nedala :D Nebo možná dala, ale trvalo by to mnooohem dýl :D Moc děkuju za odezvy a slibuju, že se společně ještě pobavíme. Jinak i já vlezla na seznamku, ale krom jednoho psychopata, kterej z nás dělal po pěti zprávách pár a pomalu zařizoval svatbu, celkem fajn kluci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělej článek, já si myslím, že celkově je to hodně o náhodě, někoho normálního potkat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti nevím co se děje...dřív mi připadalo, že je těch normálních nějak víc :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...