pátek 30. června 2017

5 kroků pro dokonalému opálení


Ne všichni máme to štěstí, že máme krásně snědou barvu pokožky po pár dnech slunění. Já jdu zpravidla typicky do červena, a že bych se opalovala nenamazaná? To by skončilo zaručeně katastrofou. I když i ty se mi často stávají, byť se jich snažím co nejvíc vyvarovat.

Po pár sezónách už ale vím, co mé pokožce při slunění prospívá a co naopak ne, jaké krémy se mi líbí, a které mi vyhovují.

Proto jsem pro vás své postřehy sepsala do pár stručných bodů, které vám snad letos také pomohou dosáhnout toho nejlepšího výsledku. 


1. Hydratovaná pokožka je základ


Že je tady toho motta všude dost? Taky to má důvod! Hydratovaná pokožka nechá opálení ještě více vyniknout, vypadá svěží a rychleji se regeneruje. Navíc cesta k ní není nijak složitá. Stačí se naučit alespoň jednou denně mazat hydratačním tělovým mlékem, které vám bude vyhovovat a máte vyhráno...nebo budete mít alespoň dobrý základ pro to, mít vyhráno.



2. Vitaminy, vitaminy, vitaminy


V případě slunění ideálně Beta Karoten a vitaminy E a C. V lékárnách je celá řada různých vitaminových doplňků vhodných pro zdravé opálení, jaké budou pro vás ty nejlepší, vám poradí například ZDE.

3. Pitný režim


Pít Aperol Spritz nebo jiný vynikající drink u bazénu je recept na dokonalé odpoledne, nezapomínejte ale dostatek přísunu nealka. Nejen, že tím bojujete proti nepříjemným bolestem hlavy, ale vaše tělo i kůže se vám za odvděčí perfektní formou.

4. UV ochrana


Čtvrtý bod konečně patří opalovací kosmetice. Nezapomínejte na to, že kůži máte jenom jednu, a i když má neuvěřitelnost schopnost regenerace, koupě kvalitní opalovací kosmetiky je vždycky dobrou investicí. Já osobně se zamilovala do sprejů, a olejíčků. Mnohem lépe a jednodušeji se nanáší než klasická mléka, a jejich efekt je přesně takový, jaký očekávám.
Osobně teď nejvíce používám La Roche - Posay sprej a olejíček. Sprej protože má kompaktní balení a vejde se do každé kabelky. Je ideální na denní nošení nebo na jakýkoliv výlet či festival. Olej proto, že se krásně roztírá. Rychle se vstřebává a velmi příjemně jemně voní.
Za mě TOP produkty!

5. Péče po opalování


Po opalování je potřeba ještě péči dotáhnout do zdárného konce. Tedy pokud není přímo potřeba Panthenol, doporučuji jiný tělový krém, který je ideální na pokožku namáhanou sluncem. Já je v létě používám prakticky každý den, místo tělového mléka.
Na trhu jsou dostupné i další produkty, jako například sprchové gely, chladivé a regenerační krémy a jiné. Použití těch už nechám na všem zvážení, já po opalování používám hlavně Panthenol O:-), nebo gely s aloe vera a chladivým efekt, jsou totiž příjemně osvěžující.


+1


Správný odstín klidně můžete doladit krémy se samoopalovací složkou, já si docela oblíbila ten od DOVE. Recenzi na něj najdete ZDE.






A na závěr ještě 3 chytré tipy:

  • Při slunění nezapomínejte na ochranu vlasů, jsou vystaveny sluníčku stejně jako vaše pokožka, a aby neztrácely svoji pružnost, a sílu potřebují taky trochu pomoct. V tomhle případě vám doporučuji sluneční řadu od Lóreal Professionel a nebo sprej od Klorane s božskou vůní. 
  • Rty, uši a nos jsou místa, která jsou vystaveny sluníčku také, a rádo se na ně zapomíná, tak pozor!
  • Jedno namazání nestačí, proto ochranu proti sluníčku po dobu slunění několikrát opakujte, klidně v pravidelných etapách například po hodině. 



Další chytré tipy se dozvíte ve všech pobočkách Chytrých lékáren, kde si můžete produkty nejen vyzkoušet, ale také vám poradí, který pro vás bude tím nejlepším. 




5 komentářů:

  1. Vichy milujem, majú kvalitné a skvelo voňajúce produkty. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych se bez opalovacího krému také neopalovala, je to zrádné, na to se mám moc ráda. A pořádná hydratace po slunění je samozřejmostí. Já letos vyrážím na dovču s Astridem a Biodermou :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Ten olejový produkt mám a je fakt skvelý, navyše pekne vonia. Tiež sa nechodievam opaľovať bez opaľovacieho krému.

    OdpovědětVymazat
  4. skvelý článok a super produkty :) Vichy Aqua Sorbet je skvelý :) ten mám práve v cestovnom balení v miniatúre, ale určite sa pozriem aj po plnom balení :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Bez opalovacího krému 50+ (občas i 30) bych jako dcera ředitele vápenky nevylezla v létě z domu. Jen after sun péči jsem se pořádně naučila používat až předoni.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...