čtvrtek 6. července 2017

Spokojenost, vyrovnanost a odolnost vůči negativním vlivům


Znáte autora knihy Konec prokrastinace? Ne? A znáte knihu Konec prokrastinace?

Pokud je odpověď na moji druhou otázku také ne, pak bude tenhle článek pro vás možná ještě zajímavější.



Začátkem června jsem měla možnost zúčastnit se velmi zajímavé přednášky, která nesla stejný název jako můj dnešní článek. Přiznám se, že je pro mě tohle téma čím dál víc aktuálnější.
Ne, že bych neuměla žít spokojeně a vyrovnaně, ale čas od času sbírám sílu na běžný život. Někdy mě prostě práce a vše co se děje kolem mě vycucává víc, než je mi příjemné. A pokud se nechci se stát obětí, proto občas potřebuji načerpat inspiraci a sílu právě na takovýchto přednáškách.

Petr Ludwig, autor knihy, "Konec prokrastinace" a publicista, je mimo jiné i velmi dobrý řečník. Právě díky tomu vám dvouhodinová přednáška uběhne tak rychle, že než stačíte vstřebat všechny informace, tak jste na cestě domů.


Já přednášku vstřebávám prakticky dodnes a zkouším různá doporučená cvičení, jak si užít každý den. Jedním z těch, které se mi dostalo nejvíc pod kůži je Flow lístek (klik). Aplikace, kam si můžete každý den zapsat 3 věci, ze kterých jste měli za uplynulých 24 hodin největší radost. Když se pak zpětně ohlédnete na pár uběhlých dnů, zjistíte, díky čemu si dny nejvíce užíváte a co vám dělá největší radost. Já jsem v sobě objevila medvěda, protože téměř každý druhý den se mi do seznamu dostane spánek.
Možná je to i kvůli tomu, že teď díky práci a ostatním povinnostem spím méně než obvykle, a tak si jakoukoliv chvilku a možnost k odpočinku maximálně užívám.


Asi si teď někteří říkáte, to vím, to znám, o tomhle jsem četla a přednášet bych o tom zvládla taky.

Jenže! Čím častěji tyhle věci slyšíte, tím více máte tendenci je zapojit do vlastního života. Právě proto je dobré čas od času na nějakou takovou přednášku zajít, ostatně příležitostí k tomu budete mít víc než dost KLIK.

Já sama teď sjíždím různá motivační videa, rozhovory s úspěšnými lidmi, nebo o tom prostě jen mluvím s kamarádkami, a to všechno mě posouvá mnohem dál.

Díky tomu vím, že ani peníze, ani drahé dárky, kabelky nebo boty vám neudělají takovou radost, jako krásně prožitý den s lidmi, které máte rádi. (I když možná ty boty....:)).

Jo a ještě jedna věc.

Jednou, když jsem měla za den o něco více srážek s blbci než je obvyklé, jsem narazila na něco, na co myslím každý den, a co se snažím od té doby praktikovat.

Kdybychom každou vteřinu z každého dne přirovnali k penězům, dostaneme každý den 84 600 korun a je jen na nás jak je investujeme.  A přece kvůli 5 korunám, které  ztratíme s blbcem, nevyhodíme zbylých 84 595 Kč. Nemám pravdu ? :)


A co vás osobně nejvíc motivuje, nakopává a žene dál?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...