pondělí 10. července 2017

Jak na zdravé opalování




Týden, kdy jsem mohla vést Instagram Chytrých lékáren jsem si moc užila. Snažila jsem se vás bavit fotkami mých oblíbených opalovacích produktů a zásobovat tipy a doporučeními. Pro koho to bylo málo, toho na konci čekala za sledování odměna v podobě soutěže o jednoho opalovacího parťáka. (Vítězce ještě jednou moc gratuluji a děkuji za krásný komentář.)




Zdravé opalování je v letních měsících jedno z nejpopulárnějších slovních spojení, a já to úplně chápu. Díky kampaním, které jsou každý rok pořádány po celém světě je už všeobecně známo, že je potřeba naši kůži před sluníčkem chránit, a že opalování do červena není IN.





Co naopak IN je, je používání vhodné opalovací kosmetiky a pravidelné natírání, i několikrát během pobytu na sluníčku.

Jaká je pro vás ta nejvhodnější opalovací kosmetika, je otázkou zkoušení, testování a porovnávání. Já už několikátou sezónu používám nejraději značku La Roche-Posay, protože mi pokožku nedráždí, krásně se vstřebává, nemá nepříjemnou výraznou vůni a hlavně důsledně ochrání.

Díky tomu, že si La Roche-Posay na sluneční kosmetiku skutečně potrpí, přichází každý rok s velmi praktickými novinkami.

Letos je to MY UV PATCH. Novinka, která vás určitě zaujme, a kterou prostě musíte vyzkoušet (minimálně na dovči).
Jedná se o malý kožní senzor, který jednoduše přilepíte na jakoukoliv část kůže, kterou často vystavujete slunění a přes mobilní aplikaci MY UV PATCH, která je ke stažení zdarma, sledujete své zdravé opalování.  Stačí jen „nascanovat“ srdíčko (podobně jako QR kód) a získáte vše potřebné informace. Navíc vás bude aplikace i hlídat, abyste se pravidelně natíraly, doporučí vám UV Index i nejvhodnější texturu opalovací kosmetiky.

UV PATCH zatím není běžně ke koupi, ale k dostání zdarma k nákupu vybraných produktů značky La Roche-Posay.
Takže pokud byste se rády slunily zdravě, ale nechce se vám číst kupa příruček a odborných článku jak na to, pak pro vás bude tahle aplikace spolu se srdíčkem tou nejideálnější variantou. 








4 komentáře:

  1. Vyzerá to fajn len mne z nejakého nepochopiteľného tuto aplikáciu nespustilo takže žiaľ ju nemôžem vyskúšať

    OdpovědětVymazat
  2. O té aplikaci jsem včera slyšela u jedné youtuberky a zní to skvěle :)!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...