čtvrtek 19. ledna 2017

Díl 3. - blogy, které stojí za pozornost


Tolik očekávaný díl jednoho z vašich nejoblíbenějších článků  (a čísla mluví za vše :)) za poslední dobu je tady. Opět jsem nominovala 5 blogů, které podle mě stojí za to objevit a sledovat.



První z nich je úkolníčkovej/deníčkovej, který mě motivuje dělat si ve věcech pořádek a vše poctivě plánovat (včetně publikování článků :)). Takže žádnej typickej lifestyle ;).

Píše jej slečna, která má můj obdiv. Miluje totiž jednoduchost, má styl a podobný vkus jako já ! KLIK ---> https://elenyblog.blogspot.cz


Druhý blog je spadá asi nejvíc do šuplíčku fashion blogů. Autorka vás bude čas od času zásobovat outfitovým článkem, kterým vás možná (podobně jako mě) namotivuje k originálním kombinacím a nošením výraznějších kousků. KLIK -> http://www.blondsite.cz



 O třetím blogu vám řeknu jedno - miluji ty fotky ! Vážně ! A asi nebude náhoda, že jsem na blog narazila díky článku: "10 tipů jak na lepší fotografie" :). Protože když už všechno selhává (jako zdroj inspirace) pak brouzdání po blozích nikoliv. Takže pokud také hledáte inspiraci na krásné fotografie (kterých je od doby kdy blogovala ještě Kocourová počertech málo) KLIK ---> https://eeverywomen.blogspot.cz




Mišmaš, který baví. Tak nějak bych popsala čtvrtý nominovaný blog Life in pictures by Lu. Najdete na něm kosmetické recenze, tipy, lifestylové články i prostor pro PR články. KLIK ---> http://lifeinpicturesbylu.blogspot.cz




A nejlepší na konec. Autorka pátého blogu kracmarovat.cz o sobě sama tvrdí, že je sarkastickou osobou, které není nic svaté a je to tak! Do jejich článků, kde si zpravidla nebere servítky, se začtete takovým způsobem, že vás od nich jen tak nic neodtrhne. Blog je zaměřený jak na témata z veřejného dění, tak na věci, které jsou autorce blízké. Rozhodně se nejedná o žádný fashion ani beauty blog ale pravou, osobitou stránku s poctivými články! Takže KLIK ----> http://wwww.kracmarovat.cz/



A to by bylo pro dnešek vše. Budu ráda i za vaše tipy na blogy, které stojí za to navštívit...a nebo ještě líp na blogy vaše! Protože ty určitě stojí za to navštívit, nebo ne? :)

14 komentářů:

  1. Super tipy , Life in pictures by Lu už nějakou chvilku sleduji a na zbytek mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé tipy - dneska jsem neznala ani jeden z blogů :) .

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, páni to koukám, děkuji moc :) Vážně jsi mě potěšila. A samozřejmě i díky za zajímavé tipy na další blogy.
    Ať se ti daří!
    Kracmarovat

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za skvělé tipy Leni, ani jeden z blogů neznám :-)
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  5. To tak koukám na dnešní zdroje provozu a říkám si, co to je za odkaz tohleto. No a když to rozkliknu, vykoukne na mě tenhle milý článek. Moc ti děkuji za zmínku, udělalo mi to ohromnou radost a moc mě těší, že tě mé outfity inspirují. Co se týče ostatních blogů, také je znám a souhlasím, že jsou skvělé. Jediný nový je pro mě blog od Lu, tak ten ráda omrknu!

    BLOND SITE.CZ

    OdpovědětVymazat
  6. Jej no toto, dakujem :) inak z ostatnych blogov som zatial ziadne nepoznala, takze tiez dakujem za inspiraciu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...