čtvrtek 26. ledna 2017

Hydratuje a nedráždí


Od jakéhokoliv tělového mléka očekávám hlavě hydrataci, přiměřenou tomu co právě potřebuji, a fakt, že ani na oholené pokožce nebude dráždit. Jako bonus pak beru příjemnou vůni, akorátní konzistenci a co nejpohodlnější nánášení. 
A tělové mléko Ulimate Moisture splnujě 4 body z 5. 


Má příjemnou, ne příliš tekutou (ani hutnou) konzistenci, která nelepí, takže je jeho nanášení velmi příjemné. Dokáže bez problémů hydratovat i sušší pokožku, poměrně rychle se vstřebává, nedráždí a díky praktickému 250 ml velkému balení je vhodné na běžné denní používání i na cesty. V tašce vám totiž nezabere moc místa a doma jste jej schopní za pár týdnů spotřebovat :). 

Za mě bylo tělové mléko z řady Nutra Effects velmi milým překvapením, které mi zpříjemňuje každodenní večerní rituál :). 




11 komentářů:

  1. Vypadá skvěle, já od Avonu mám nejraději krémy na ruce, hlavně ten s kakaovým máslem, který mi zrovna včera došel, takže musím objednat nový :-) A celkově mi značka přijde lepší než třeba Oriflame.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně, ale nebylo to tak vždy, teď mi ale celkově přijde, že se Avon zlepšil :).

      Vymazat
  2. Já jsem od Avonu docela propadla dekorativce, která je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem ho ve vzorečku a sama jsem byla překvapena, že je dobrý, protože většinou mi Avon moc nesedí...
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak rovnou celý balení ! Stojí za to, a v týhle zimě zvlášť ! :)

      Vymazat
  4. Avon má celkově fajn produkty a je mi líto, že zrovna tohle mléko se mi do rukou zatím nedostalo. Slyšela jsem na něj dost chvály tak se po něm taky musím mrknout :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Ten by mi mohl i vyhovovat :) Od Avonu jsem už vyzkoušla všelicos a většinou jsem byla spokojená. :)
    Yane nee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tedy všechno nesedlo ale tenhle krém mi sedl jako hrnec na prdel ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...