úterý 17. ledna 2017

Pivnice, pizzerie a steakhouse



Jednou z mých dalšich oblíbených činností je obcházení restaurací, kaváren i hospůdek. Vy, které pravidelně sledujete blog, už jste o pár mých návštěvách a objevech četly (KLIK). Ovšem dnes vás čeká obsáhlá recenze na 3 známé brněnské podniky.

                  MonteBú

Prvním z nich je restaurace a steakhouse MonteBú. Místo, kde jste si pár týdnů zpět bez rezervace nesedly. A chápu proč. Nejen že si zde můžete vybrat z neuvěřitelného množství steaků, ale hned při vchodu vás přivítá milá obsluha, která vás uvede na místo a moc hezky se o vás během celé návštěvy stará. Skutečně si nevybavuji chvilku, kdy by mi cokoliv chybělo.
Jídlo bylo hotové poměrně rychle.

Do našeho testovacího výběru jsme zahrnuly hovězí tartar, filet mignon a 200 g argentýnského steaku z hovězí svíčkové.


Co se předrkmu týká, jedná se skutečně o malou předkrmovou porci, nicméně skvěle dochucenou a krásně servírovanou.

Obě masa v hlavním chodu jsme si nechaly propéct na "medium". Bohužel se to u obou jídel nepotkalo se stejným výsledkem..
Začnu argentinským steakem, který byl prostě božský ! Myslím, že tady si každým pádem přijdou na své milovníci kvalitních a dobrých steaků. Neměl chybu ! Ovšem mé filet mignon, na které jsem se skutečně těšila, nás zase tolik nenadchly. Byť vypadalo jídlo úžasně, celý dojem zkazilo propečení, které bohužel bylo spíše "rare" než "medium". A víte, že já jsem na to propečení citlivá. Trošku mě to zamrzelo. Nicméně jinak bylo jídlo chuťově moc dobré, ale nic co by mě nadchlo.
Po hlavním chodu přišla na řadu chutná káva i čaj a účet se vyšplhal celkem na 1350 Kč.
Steakhouse tedy nepatří k nejlevnějším, na druhou stranu se tam nemusíte bát vzít drahou polovičku na výročí, Valentýna nebo narozeninovou oslavu.

Pohodlně totiž zaparkujete přímo před restarací, která se nachází asi 10 minut od centra.


SUMA SUMÁRUM:

+ parkování
+ příjemná obsluha
+ hezké prostředí
+ zahrádka (skvělá pro letní posezení)
+ velký výběr

- vyšší ceny
- zkušenost se špatně propečeným masem

Mé celkové hodnocení je 8 hvězdiček z 10.







           Ristorante Piazza

Pizzerie se nachází přímo v ryzím centrum Brna na náměstí Svobody.


A hned po příchodu mi krásný interiér téměř vyrazil dech. Po celou dobu jsem se kolem sebe nemohla vynadívat.


Tedy až na dobu, kdy jsem koukala do rozměrnějšího jídelního lístku, ve kterém nechyběl poměrně velký výběr pizzy, těstovin, mas, ryb i salátů.

Nechaly jsme se tedy zlákat a objednaly si Caesar salát, focacciu a dva hlavní chody.

Vepřovou panenku v parmazánové krustě a jehněčí hřebínek v pistáciové krustě s hráškovým pyré.

Trošku mě zaskočil fakt, že se nám u stolu vystřídal snad všechen personál (kromě kuchaře tedy). Nicméně nenechaly jsme se tím rozhodit. Ovšem po chvilce nás zaskočila skutečnost, když nám na stole přistálo jedno jídlo, o němž jsme si původně myslely, že snad ani nepatří nám.





Po několika dotazech jsme se dopídily k nemilému závěru, že jídlo je bohužel opravdu naše. Místo jehněčího hřebínku v pistáciové krustě s hráškovým pyré, nám na stole přistálo jehněčí na rajčatech.....
Ono by to asi ani tak nevadilo, chyby se stávají. Ovšem zaskočila nás reakce slečny servírky, která nám sdělila, že naši objednávku ještě jednou opakovala, a že jsme nijak nereagovaly, tudíž tedy nepochybila, načež může být tak hodná a přinést nám ono hráškové pyré.

Asi nás na něj přešla chuť, nebo nás přešla chuť na jídlo všeobecně.

A ani do recenze se mi upřímně moc nechtělo.

Ale chyby se stávají, a tahle nás stála celkem 841 Kč.

Aby to ale nevyznělo tak zle, tak moje jídlo bylo moc dobré, stejně tak jako salát i focaccia, ale řeknu vám na rovinu, takhle opařená jsem v restauraci neseděla už dlouho :).
A to jsem dělala prakticky 7 let během studií brigádně také servírku, takže jsem zvyklá na ledacos :).

Suma sumárum:

+ dostupnost (přímo v centrum)
+ krásné prostředí
+ ceny
+ velký výběr jídel


- parkování
- zkušenost se špatně přinesenou objednávkou

Nebýt toho pochybení, dala bych restauraci 8 z 10. Ovšem personál dělá podnik, tak tedy za mě 7.

PS.: a na to jídlo, si možná zkusíme zajít ještě jednou :)



Pivnice u Čápa

Známá všude. Umístěná dobře. Pravá česká !
To nejlepší na konec. A tím nejlepším v dnešním hodnocení je právě Pivnice u Čápa. Podnik, který všechny na první pohled nijak zvlášť nenadchne, ale umí vás vtáhnout tak, že si jej oblíbíte !

Vážně !
Kdy jste naposled viděly někoho s fajfkou hrát karty, bavit se, povídat si bez koukání do mobilů, pochutnávat si na dobrém pivu a českém jídle na jednom místě. Upřímně, druhý takový podnik v Brně neznám. A doufám že mé nadšení je cítit i z recenze.

Za útratu 573 Kč jsme si daly 3 malá piva, Coca Colu, domácí horký nápoj (viz fotka níže), steak z panenky, smažené tvarůžky a sedlácké brambory.

A víte co? Bylo to vynikající. Obsluha byla milá, rychlá, ochotná. Nestřídala se u nás se všemi ostatními kolegy a vše přinesla správně.


Asi si říkáte co na tom jde pokazit, ale já už dneska vím, že kde co :). Takže ještě si nějaký podnik zaslouží 10 bodů z 10 pak je právě Pivnice u Čápa.

SUMASUMÁRUM:

+ vynikající dostupnost
+ možnost parkování
+ skvělá poloha
+ nízké ceny
+ hezké prostředí
+ dobré pivo

- jako mínus by pro někoho mohl být zakouřené prostředí, ale upřímně? Asi mi to ani nevadilo.





A co vy ? Znáte tyhle tři podniky? Chodíte do nich? Byly jste s návštěvou spokojené? Budu ráda i za vaše názory. Mezitím zkusím objevit nějaká jiná posezeníčka, ať se můžete dál těšit na moje recenze :) ! 


8 komentářů:

  1. Tatarák bych někdy ráda vyzkoušela, krásný článek! Já dělala nedávno o sushi restauraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrknu, děkuji :). Tatarák v dobré restauraci můžu jen a jen doporučit, a to i z pozice někoho, kdo ho do nedávna nejedl ! :)

      Vymazat
  2. Tie fotky vyzerajú fakt dobre ! :))) mnam :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké shrnutí, Leni. Já to měla poněkud jinak, Monte Bú a Piazza na špici a z Čápa jsem odcházela docela zklamaná, jejich žebra mne nezaujala :( Ale je na tom krásně vidět, jak je jídlo subjektivní a taky záleží, kdy do té restaurace jdeš. Na obsluhu v Piazze už jsem slyšela špatné ohlasy, k nám se chovala slečna servírka božsky a obsluhovala nás teda jenom ona :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aničko, je to přesně tak jak píšeš. Ne všem se všude líbí, já ale asi vychytala černého Petra víc než bych chtěla :).

      Vymazat
  4. Tyhle články mám nejraději :-), pak alespoň vím, kam příště v Brně zakotvit:-D. V Ristorante Piazza jsem nedávno byla také. S jídlem jsem byla moc spokojená, avšak v restauraci jsem se zrovna příjemně necítila, trošku mi vadilo, že člověku stál neustále někdo "za zadkem" a pořád dokola se vyptával, co dalšího dobrého to bude :-D. Pivnici u Čápa musím také konečně navštívit.
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...