pondělí 9. ledna 2017

Sváteční paletka na denní líčení


Jestli existují nějaké stíny, o kterých bylo před Vánoci hodně slyšet, pak je to právě paletka Runway Bold. 
Paletka obsahuje 5 odstínů, které přímo vybízejí k extravagantnímu, plesovému nebo párty líčení. 


Na to mě teď v poslední době moc neužije, tak jsem se rozhodla paletku přetransformovat na běžné denní líčení, které jsem doplnila jemnou rtěnkou a gelovými linkami.
Ty jsem sjednotila se stíny, a o výsledek se s Vámi hodlám po dlouhé dlouuuuhé době podělit :). 


Paletka je z dílny Mary Kay a myslím, že spolu s gelovými linkami vám ji už nemusím dlouze představovat. Proč? Protože už ji určitě znáte, a protože jsem o ní i o gelových linkách psala už TADY :).


Základem líčení je zlato-hnědý stín, který jsem nanesla téměř na celé pohyblivé víčko a "rozblendila" jej co nejvíce do ztracena. Pro jasnější pohled jsem pak vnitřní koutky oka rozjasnila zlatým stínem. 

Gelové linky jsem nanesla ve stejné barevné návaznosti jako oční stíny. To znamená od vnitřního koutku zhruba do 1/3 víčka jsem nanesla světlejší odstín gelové linky a zbytek oka včetně "ocásku" líčila tmavším odstínem gelové linky. 



Závěr líčení pak patřil gelové polomatné rtěnce v odstínu Always Apricot, po kterou díky její konzistenci doporučuji nanést bezbarvý balzám na rty. Jinak má rtěnka tendenci zvýrazňovat jakoukoliv nedokonalost. 


Sumasumárum? Oční stíny i gelové linky jsou i po několikerém použití super, super, super a můžu je jen doporučit :). 

7 komentářů:

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...