pondělí 23. ledna 2017

Líčení s Urban Decay NAKED SMOKY


Tak dlouhou jsem zvažovala kterou Naked si nakonec pořídím až si ke mně našla cesti tahle kráska, do které jsem se okamžitě zamilovala!


Paletka obsahuje 12 perfektně pigmentovaných odstínů od nejsvětlejšího přes bohatou škálu šedých odstínů až po odstíny hnědé, které jsou ideální jak na běžné denní nošení, tak líčení výrazné. 

Já jsem pro dnešní článek testovala tři barvičky a to Armor, Slanted a Dagger. 
Do vnitřního koutku jsem nanesla barvičku Slanted, na přechod Armor do vnějšího koutku oka pro kouřový efekt skvěle posloužila Dagger. 

Jsem milovnicí rychlého, efektivního a jednoduchého líčení. Proto jsou pro mě ideální stíny s dobrou pigmentací, jemně mleté - s příjemnou jemnou konzistencí. Takovou, se kterou se dobře pracuje. A musím říct, že NAKED Smoky všechny mé požadavky splňuje na 100%. 


Odstíny - Dagger, Armor, Slanted

K líčení se na blogu vracím po delší době a víte jak to s těmi začátky bývá. Ale myslím, že i tak je z fotek patrné, že stíny opravdu stojí za to, a že paletka je skutečně tou, kterou se vyplatí mít doma ! :)





10 komentářů:

  1. Krásna! UD považujem za ozaj kvalitnú kozmetiku, takže ma tvoja spokojnosť neprekvapuje. Skúsenosť s týmito paletkami nemám, tiene vôbec nepoužívam, ale istý čas som používala ich riasenku :)


    Flung out of space

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s řasenkou zas enemám zkušenosti já, to raději zainvestuji do stínů :). Dobrou řasenku má totiž třebai Essence za mnohem míň peněz :).

      Vymazat
  2. Co se týče NAKEDek tohle je opravdu největší kráska, co se týče designu. Uvažovala bych o ní kdybych si jí mohla dovolit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba časem ... :). Já jsem si na ni taky počkala a jednoznačně to stojí za to ! :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já mám ráda všechny Naked ale tohle byla prostě láska na první pohled ! :)

      Vymazat
  4. Na oko jsou paletky UD fajn, ale jsou i levnější varianty :-) na mě je tahle hodně tmavá, ale kdyby byla jen z hnědých a béžových odstínů, neváhala bych :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně jsou a není jich málo, ale UD je prostě sázka na jistotu ! :)

      Vymazat
  5. Ty oči máš nádherně namalované. Já se stínováním a kouřovým líčením pořád tak trochu bojuji, ale snad nad tím vyhraju :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko, tobě to jako vždy moc a moc sluší! Zcela bezchybné "kočičí" líčení.
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...