čtvrtek 12. ledna 2017

Zimní péče o pleť (i pro citlivky)


V zimním období si (alespoň tedy moje pleť) žádá o něco jinou péči než v jiných ročních obdobích. Zpravidla je sušší (letos tedy extrémně suchá), citlivější a má tendenci k neustálému červenání. 

Proto jsem se rozhodla, vám představit svou aktuální denní pleťovou péči, včetně jedné moc príma skoro-novinky. 




A novinkou rovnou začnu, ať vás dlouho nenapínám.
No novinkou....jedná se produkt, Effaclar Duo Unifiant který je na našem trhu asi od září loňského roku a je určen pro rychlé zakrytí nedokonalostí bez pocitu masky. Navíc by pleť neměl dráždit (díky termální vodě kterou obsahuje), redukovat pupínky a hlavně působit preventivně proti vzniku skvrn a jizviček po akné. A jak já říkám (!) - prevence není nikdy dost ! :)
Navíc jsem si produkt oblíbila místo používání make-upu, byť jeho krytí lehčí na běžné nošení do práce mi stačí. Viz. foto před a po použití. 
A jako bonus? Neucpává mi póry a pleť se mi po něm poměrně dlouhou dobu nemastí. Takže pro někoho, kdo trpí na akné a bojí se díky němu používat make-up je tohle ideální produkt, který u mí zakrýt nedokonalosti a dokonce během nošení pleť i léčí a zklidňuje. 

Produkt je dostupný ve dvou barevných odstínech. Já testovala světlejší variantu a sedla mi jako ulitá :). Jeho cena se pohybuje okolo 400 Kč. 

Dalším produktem, který používám nejen ráno ale i večer, je oční krém Toleriane Ultra, který kromě hydratace bojuje také s otoky a je vhodný i pro citlivé oční okolí (a taky pro nositele kontaktních čoček). Jeho textura je ve formě velmi lehkého krému, který se poměrně rychle a jednoduše vstřebává. Z toho důvodu bude i fajn pro ty z vás, které bojují se smíšenou nebo mastnou pletí, která jen tak nějaký hutnější krém prostě nepojme. 
Na jedno použití jej stačí jen malinko, takže vám na poličce v koupelně nějakou dobu vydrží.

Navíc je balen do super praktického hermetického obalu, díky kterému je zajištěn fakt, že krém spotřebujete až do konce :). 

No a úplně stejně je balen i krém Rosaliac Intense AR, který má velmi lehké, gelové, nemastné složení. Jeho hlavním úkolem je bojovat proti lokálnímu začervenání. Právě to mě osobně nejvíc trápí hlavně v zimě. Krém obsahuje složky, díky kterým posiluje cévní stěny, které pak brání červenání. 

Oblíbila jsem si jej zejména jako denní sérum pod pleťový krém, protože mi přece jen jako denní krém prostě nestačí:). 

Jeho cena se pohybuje okolo 500 Kč. 


Takže pokud hledáte produkty, které vám s péči o pleť v zimním období pomohou omrkněte La Roche-Posay, protože tady si na své přijde i nejedna citlivka ;). 
Všechny produkty seženete v dobrých lékárnách a e-shopech. A pokud (hlavně tedy brňandy) nejste koupí jisté, skočte se poradit do Dermocentra Chytré lékárny na Kobližné. (KLIK) Nejen že vám tam poradí, ale hlavně vám dají vzorečky na vyzkoušení :). #atosevyplati

11 komentářů:

  1. Co se týče suché pleti, tak mám v zimě dost podobné problémy, hlavně se mi strašně loupe okolí nosu a už jsem přemýšlela, že bych zainvestovala do nějaké lepší kosmetiky, takže článek mě docela nadchnul, hlavně první produkt. Mám takové dost flekaté čelo díky malým jizvičkám po pupíncích a strašně mi to vadí, fakt nevím, jak už se toho zbavit. Z fotek to vypadá, že celkem obstojně kryje, ta cena taky není vůbec zlá. Super článek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě vyzkoušej ! Myslím, že s LA Roche nejde uplně šlápnout vedle .).

      Vymazat
  2. Nejradši bych nakoupila celé tohle trio, ale asi si budu muset hodit korunou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak postupně, každej měsíc něco, jako odměnu, nebo jako motivaci :).

      Vymazat
  3. S La roche človek asi nemôže ísť zle! :3
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  4. Přijde mi, že teď v zimě jsem vysušená od hlavy k patě. Proto vsázím na hutnější krémy a olejíčky, ale zase se mi z nich na druhou stranu tvoří pupínky. Zaujal mne tónovací krém, nemám ráda make-upy, které vytváří pocit masky.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli vyzkoušej jej, mně se vážně hodně osvědčil, a nejsem sama ! :)

      Vymazat
  5. Máš opravdu nádhernou pleť ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :), ale La Roche na tom má také svou zásluhu ;).

      Vymazat
  6. Značku La Roche poznám, mala som rada ich krém Effaclar H a tiež rad Toleriane. Skúšala som aj túto make-up novinku, ale mala som ju v nejakom strašne oranžovom odtieni, asi v tom tmavšom a nedalo sa to používať.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...