pondělí 2. ledna 2017

3 x balíčkové ohlédnutí za Vánoci 2016

Ani jsem se nenadála a nový rok 2017 je tady. Ovšem než vás začnu na blogu opět zásobovat tipy a recenzemi, mám pro vás připraveno jedno malé ohlédnutí za posledními vánočními svátky. 


Během nich jsem se snažila maximálně věnovat sama sobě a svým nejbližším. Pravidelně jsem si totiž dříve na vánoční volno sepisovala seznam velkých plánů od úklidu, učení přes psaní článků a focení až po typicky klidný den u televize. Nemusím vám snad ani psát, jak to vždycky dopadlo. Proto jsem letos dala všem povinnostem kvinde. A na rovinu přiznávám, že toho ani trochu nelituji. 
  


Ovšem čeho bych litovala by byl fakt, že bych vám neukázala krásné balíčky, které si ke mně ještě před Vánoci našly cestu. 

Je to i takové větší poděkování všem, kteří si na mě před Vánoci v rámci spolupráce vzpomněli a udělali mi tak velikou radost! (moc moc moc díky)

Jako první přišel balíček od Stáni, ve kterém byla vlasová péče od značky Dove určená primárně pro vlasy poškozené barvením a namáhané žehlením a fénováním. 


Dalším balíčkem, který se rovnou pasoval na post nejkrásnějšího vánočního PR balíčku bylo překvapení od Avonu, které bylo doladěno do nejmenších detailů. Hned brzy ráno ke mně do práce přicestoval Messenger a s úsměvem mi předal nádherně zabalenou krabici s velkou červenou mašlí. Byla to chvilka jako z pohádky a zlepšilo mi to minimálně celý pracovní den. Obsah balíčku už asi znáte z Instagramu, ale jen tak pro připomenutí....




Jako poslední ke mně doputoval balíček z e-shopu kosmetiky Annabelle Minerals, který měl také mimo krásného balení i perfektní obsah. Už teď se nemůžu dočkat až to všechno vyzkouším a samozřejmě podám hlášení :). 


A pro nedočkavce přidávám odkaz na recenzi produktů Annabelle Minerals, které za mě rozhodně stojí za vyzkoušení ! KLIK

Takže krásný nový rok všem, a ať je rok 2017 pro nás všechny rokem splněných přání!

16 komentářů:

  1. Balíček od Avonu je naozaj krásny, najviac sa mi páči tá pena do kúpeľa :) Aj Tebe Leni šťastný nový rok plný úspechov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc moc děkuji i tobě ! :) Avon zabodoval :).

      Vymazat
  2. Dove má výbornú vlasovú kozmetiku, určite si ju užiješ. A Avon prekvapil. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, já takový balíčky miluju. Jak to vždycky hezky zabalí. Hlavně balíček Annabelle Minerals vypadá skvěle. :)
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny jsou dokonalé ! :) Ale na Annabelle vyzkoušení se moc těším ! :)

      Vymazat
  4. Jů krásné balíčky, je super, že ti je poslali:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Ten balíček od Avonu by potešil aj mňa!:) A tú radu od Dove som používala a bola som s ňou celkom spoko:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  6. och krásne vecičky, Annabelle minerals by som chcela vyskúšať :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Balíček od Avonu sa mi páči najviac, hlavne kvôli tej roztomilej pene do kúpeľa :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovědětVymazat
  8. wau to su ale balíčky ! super veci ! :))

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...