úterý 8. listopadu 2016

Novinky Essence



Je už tradicí, že s příchodem nové sezóny přichází i značka Essence s novou kolekcí produktů. 

Pro tuhle sezónu jsem vybrala pár těch, které jsem si zamilovala, a které rozhodně stojí za vyzkoušení. 


Prvním z nich je řasenka THE FALSE LASHES, která má klasický, jednoduše tvarovaný štětinkový kartáček. Díky němu se s řasenkou jednoduše líčí i kratší řasy. 

Sytá černá barva pak umí velmi pěkně zvýraznit každou řasu zvlášť. 

Za 75 Kč je to zkrátka produkt, který se vyplatí si pořídit. Tedy alespoň za mě. A pokud mohu, na rovinu vám říkám, že tahle novinka s přehledem strčila do kapsy i mnohem dražší řasenky, které jsem zkoušela nebo aktuálně používám. 
Na duši, na psi uši, na kočičí svědomí!


Jako další vám představuji úžasný odstín ( č. 05) tužky na oči, která je příjemně měkká a pigmetovaná. Takže líčení s jí jednoduché, rychlé a efektivní. A to vše za 39 Kč !

Třetím produktem, který mě pro tuto sezónu baví a asi jen tak nepřestane jsou matné lesky na rty. Nebo spíš tekuté rtěnky. Produkt má trochu z obojího. 
Je hodně pigmentovaný, rty umí výrazně nalíčit, ale bohužel tím, jak je hutný, umí taky zvýraznit každou nedokonalost. Před použitím proto doporučuji použít peeling na rty, aby byl efekt z barvy dokonalý :). 
Ale do odstínu 01 La Vie Est Belle  jsem se zamilovala, a za 65 Kč věřím, že si vás získá taky :). 





Posledním z produktů je rozjasňující paletka light up your face, která se skládá ze tří odstínů pudrů. Já sama jsem si nejvíc oblíbila prostřední, růžový a nejvíc rozjasňující pudr, který používám na lícní kosti místo rozjasňovače spolu s tvářenkou (o mých nejoblíbenějších jsem psala zde). 
Odstíny v paletce nejsou výrazně pigmentované, ale umí skvěle posloužit na rozjasnění, lehké a svěží líčení. 

Za mě rozhodně také produkt k ozkoušení ! :)
Jeho cena je 120 Kč. 


Všechny produkty seženete ve vybraných drogeriích a na e-shopu www.kupkosmetiku.cz.
Tak na ně nezapomeňte mrknout, a vy co už jste je zkoušely, mi napište, jak jste spokojené.

Krásné úterý všem ! :)

12 komentářů:

  1. Tužku používám denně, ta je neskutečná! A řasenku mám taky moc ráda, ale někdy mi nabere moc barvy, musím ji otírat o hrdlo... ale řasy dělá krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. MATT MATT MATT zaujal aj mňa :) https://cosmeticsthingsandother.blogspot.sk/2016/11/ahojte-rozmyslala-som-dlho-o-com.html

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Doporučuji vyzkoušet a přidat do kosmetické taštičky ! :)

      Vymazat
  4. Zaznamenala jsem jen tekuté rtěnky od Essence, nějakou bych si moc ráda pořídila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Essence je velice suprová a výhodná značka. Člověk si vždycky najde své. Za mě určitě lesl vypadá bezvadně :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  6. tak tu tekutou rtěnku si běžím zítra koupit, taky jsem se do nich zamilovala

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...