úterý 29. listopadu 2016

3 seznamy, které vám ulehčí Vánoce

 Jestli vám něco pomůže se spolehlivě a dokonale připravit na Vánoce, pak je to "to do" seznam. Věřte mi, nepíšu to jen tak, ale z vlastní zkušenosti.

A i když jsem mistr improvizace, miluji odškrtávání si hotových políček v seznamu. Pak teprve mám skutečně pocit, že všechno šlape tak, jak má.

Ať je to před Vánoci nebo kdykoliv jindy.

To, jak si vytvořit dokonalý seznam před Vánoci, vám zkusím dnes poradit.
zdroj: pinterest.com

Není to jednoduché, protože přece jen každý pes, jiná ves....
Nicméně ! Základ je základ, a ten snad budeme mít společný :).

Hlavní věc je nestresovat se, proto si na vytváření "to do" listu udělejte čas pak kávu, čaj nebo čokoládu, pohodlně se usaďte a teprve potom začněte plánovat.


Jak začít? Co takhle tím největším oříškem? Dárky !


1. 

Sepište si všechny, kterým chcete letos udělat radost. Pěkně poctivě, na nikoho nezapomeňte.

A pak už se můžete rovnou pustit do vymýšlení toho, čím je obdarujete. Dobré je, mít tenhle seznam stále někde u sebe. V peněžence, diáři, telefonu nebo kabelce. A proč? Protože si na rovinu přiznejme, že se vám to nepodaří vymyslet všechno najednou, tedy některým možná ano, ale mě rozhodně ne.

Do seznamu si zapište všechno co vás napadne, a taky kde to sehnat, a kolik to stojí. Získáte tak alespoň přehled o tom, co vás budou dárky stát a hlavně si můžete v seznamu koupené dárky odškrtávat ! :)

2.

Jakmile budete mít tohle alespoň připraveno je čas se pustit do plánování vánočních aktivit, a také do spousty rozhodování. Nejen ohledně toho, co všechno zařídit, abyste si doma navodili tu pravou vánoční atmosféru, ale jak to zařídit a kde.


U mě tohle všechno začíná u plánováním adventního věnce. Už mám totiž zažitou tradici, že adventní věnce ráda vyrábím. Tím pro mě začíná pravá vánoční atmosféra.... a horkou čokoládou :).
Jen tak pro inspiraci, můj letošní vánoční seznam vypadá asi nějak takhle (zatím ehm):




3.

Ve chvíli, kdy už máte ve všem jasno, vás může čekat ještě jeden, poslední seznam, ten nejbolestivější. A to rozpočet !

Tam patří vše ! Částka kterou máte na dárky, na občerstvení i výzdobu.

A aby to tolik nebylo, mám pro vás i tipy, jak a kde před Vánoci ušetřit.
O nich si můžete přečíst zase příště, takže nezapomeňte sledovat blog a jeho FB stránky, ať vám nic neunikne :) ---> KLIK.


vaše (do plánování zabraná) Lena

18 komentářů:

  1. Presne takéto zoznamy sú mojou každodennou záchranou. Vianoce sa bez ných určite nezaobídu tiež! :3

    SASHA´S LIFE


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou potřeba, minimálně pro dobrý pocit a samozřejmě pro přehled :).

      Vymazat
  2. Je to sice ode mě neuvěřitelný, ale i já si dělám vánoční seznamy a sice se na většinu aktivit vykašlu, ale stejně se musím pochválit, že aspoň chvíli si umím trochu zorganizovat život.


    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A k pochvale uděluji pašáka ! :) Taky jsem s plánováním docela na štíru ale když mám hezkej seznam, tak mě to docela motivuje ;).

      Vymazat
  3. Súúúhlasím :) milujem zoznamy aj keď takéto nepotrebujem, tento rok mám bezdarčekové vianoce.


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, to je skvělý nápad, rozhodně si musím nějaký vytisknout a začít si do něj ihned zapisovat vše a přestat to nosit jenom v hlavě a pořád na to myslet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi klidně si stáhni tento nebo mi napiš meil nějaký ti pošlu :).

      Vymazat
  5. Milujem zoznami a rozne to do listy, je to jedina moznost ako mozem fungovat , najradsej mam klasiku na papiery ale v dnesnej dobe sa to uz neda tak aj na mobile.
    A rozpocet to poznam :)
    galantosfun giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda telefony fakt v nejnutnějším případě jinak hraji na papíry.....jsem v tomhle ohledu docela konzervativní :(.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Doporučuji, minimálně vyzkoušet ideálně aplikovat v praxi ! :)

      Vymazat
  7. Já takové seznamy mám nejen na vánoce ale snad na všechno co přes den dělám :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene? Já bych taky chtěla ale s mým štěstím je buď vždycky někde ztratím, zapomenu nebo nemám čas si všechno pořádně setřídit :(.

      Vymazat
  8. Super tipy, ja si tiez robim na darceky zoznam, ale momentalne si nejak nestiham urobit ani ten :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu chápu ! Já se snažím aspoň na ty Vánoce :).

      Vymazat
  9. Ja si tiež všetko spisujem, pretože potom stále zabúdam čo som chcela komu kúpiť.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...