pátek 4. listopadu 2016

Mých aktuálních top 5 tvářenek a něco navíc




K napsání článků o mých oblíbených a nejčastěji používaných tvářenkách (a bronzerech) se odhodlávám už týdny. Nevím, co mi k odhodlání chybělo, každopádně už je to tady :).

V tvářenkování jsem většinou spíše konzervativní typ, a než nějakou tvářenku úplně spotřebuji, trvá mi to věčnost. Na druhou stranu těm, které se mi líbí a mám je ráda, jsem věrná !

Dnešní výběr bude průřezem obojího.


První moji oblíbenou věcí je bronzer od značky Avon, kterou používám jako konturovací pudr a nemůžu si jej vynachválit.
Je z kolekce LUXE a vypadá dokonale s jakoukoliv tvářenkou. Má přirozenou barvu, zbytečně moc se netřpytí a vydrží.
Takže, (!) až se zase objeví v nabídce, počíhejte si na něj, stojí vážně za to :). 



Dalším produktem, bohužel už ne tolik silným, je trio taktéž od značky AVON. Na mě má bohužel až příliš nízkou pigmentaci. Na fotce níže se můžete přesvědčit. Proto, aby byly odstíny na fotce vůbec viditelné, jsem musela nanést skutečně hodně. materiálu. Nicméně pro někoho, kdo má rád jemné a nevýrazné líčení a má světlou pleť, by to mohl být dobrý kompromis...

Nicméně pro mě je úžasným produktem tvářenka s rozjasňovačem od značky Mary Kay (click). Odstín Ripe Watermelon je matný, ideální na běžné denní líčení a rozjasňovač ? Ten skvěle doplňuje tón tvářenky, a je třešničkou na dortu k nádhernému odstínu. Za mě, jakožto brunetku, je to perfektní alternativa pro všechny, které hledají ideální tvářenku na každodenní ranní make-up rituál. 
Navíc tvářenka není prašná (byť je u ní napsáno, že je minerální) , takže je s ní manipulace čistá a jednoduchá. 

zleva: trio AVON, MARY KAY, NYX

Další tvářenka je od tolik opěvované značky NYX a musím říct, že dělá čest své značce. Je krásně pigmentovaná, jednoduše se nanáší a není příliš prašná ani třpytivá, takže až budete mít cestu okolo obchůdku mrkněte na ni. Nebo víte co? Mrkněte na ni rovnou TADY, protože za 199 Kč by si ji milovnice tvářenek rozhodně neměly nechat ujít (navíc má hrozně cute obal s mašličkou :)). 




Chanel ! Ten nejde jinak, než doporučit. Nikoliv však číslo 5, ale číslo xy, které má užasnou barvu, pigmentaci a dokonale elegantní a jednoduché balení !
Vím, že není pro holčičky, ale jednou za čas je potřeba si udělat radost a někdy prostě nejde jinak, než Chanelem :). 


A jedny z posledních, které stojí za ozkoušení, jsou tvářenky od značky Anabelle Minerals. Recenzi jsem na ně psala zde -> KLIK
Jejich obrovskou nevýhodou je nanášení, které, přiznejme si, v sypkém provedení není úplně nejpohodlnější ani nejrychlejší. 

Nicméně poměr cena/množství/pigmentace je stále více než lákavý :).
Pigmentaci mají příjemnou - ne nijak výraznou, stejně tak i konzistenci, nicméně na aplikaci potřebuje člověk trošku víc času, což je při mém ranním shonu občas nemyslitelné.


A jelikož ráno zpravidla nestíhám přemýšlet nad tím, kterou tvářenku si zrovna vezmu, používám stále ty samé dokola, hlavně tedy Chanel a Mary Kay (ty mě jen tak neomrzí :)). 


Máte také své TOP tvářenkové produkty, na které nedáte dopustit? Které to jsou? 

9 komentářů:

  1. Líbí se mi ta od Chanelu!! Bože!

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ideální doba napsat ježíškovi ! Pod stromečkem by se vyjímala :).

      Vymazat
  3. Nevím jak je to možné, ale z těch tvých tvářenek nemám a nikdy jsem neměla ani jednu! A teď samozřejmě nemyslím jen barvy, ale i značky.. :) Což je při množství tvářenek které mám docela zvláštní. Nejvíc mě zaujala samozřejmě ta od Chanelu.. :) Ale i ta od Lancome vypadá nádherně! Budu si muset nějaké pořídit. U Nyxu se mi vyloženě nelíbí ten obal, přijde mi jako z hračkářství.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Odtieňovo sa mi najviač páči tá od NYX ale prostá tá Chanel ♥

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...