neděle 13. listopadu 2016

3 outfity do chladných dnů. Stylové a šik.

black time



S příchodem zimních dnů byl nějvětší čas naplánovat další outfity. Teplejší, ale stále pohodlné. Takové ty, které se hodí jak do školy, na pracovní schůzku, tak na odpolední kafe s kamarádkou. 


Navíc jsem si našla novou lásku. Jsou to klobouky. A jeden už dokonce zdobí i můj šatník....z lásky :). 

Sice ještě nemám úplně odvahu jej nosit vždy a všude....ale sbírám ji statečně :). 

A jestli existuje pár kousků, které mě letos v zimě skutečně baví a které jsou za mě "must have" pro tuhle sezónu, pak jsou to:

  • chlupaté (medvědí) vesty
  • volné košile z lehkého materiálu
  • překládané kabáty všech druhů a barev
  • černé kozačky
  • perfektně padnoucí tmavé šaty
  • klasická kabelka (protože "shopper bag" už začíná být vážně nudná :) )


A kde takové kousky sehnat? To je vždycky trochu oříšek, ale spíše než po obchodech mě poslední dobou víc baví brouzdat po e-shopech. Kabáty vybírám v Mangu, boty a klobkou v CCC, džíny v Guess a volné košile například tady-> www.brigettefashion.cz.







A co vaše typické kousky pro nastávající zimní sezónu? Máte už nějaké, nebo stále ještě vybíráte? Budu ráda za každý tip, protože těch přece není nikdy dost :). 


10 komentářů:

  1. Ten první outfit se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. páčia sa mi tie čižmy na prvom obrázku :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Semišky jsou moje nejoblíbenější, jenom je škoda, že když sněží tak nejvíc trpí :(.

      Vymazat
    2. Zkus mrknout na Vagabond, loni jsem si tam pořídila hodně podobné :).

      Vymazat
  3. První outfit je jako vytažený z mého šatníku - s jediným rozdílem, nenosím jeanové bundičky, ale koženkové :)
    Na podzimu mám právě hrozně ráda kombinaci vysokých kozaček a šatů :)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  4. Ten klobouček ti moc sluší! a outfity jsou povedené! určitě bych si vybrala. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...