čtvrtek 24. listopadu 2016

Díl 2. - blogy, které stojí za pozornost


Minulý článek s mými oblíbenými a nově objevenými blogy se vám (dle reakcí) líbil (klik), a já nelením a pátrám dál. Nu dobrá, tak trochu očumuji ostatní a hledám inspiraci. Protože té není nikdy dost. 

Jako první vám dnes chci představit velmi sympatický blog jedné velmi sympatické slečny, který je zaměřen především na naše zdravé já ! ---> www.detoxchutne.cz 
Inspiraci v něm najdete velkou - ať už se jedná o životosprávu, tipy, recepty, rady nebo nápady. 

Její blog se mě získal na první kliknutí, a to nejen proto, že jsou články čtivé a fotky krásné ale také proto, že v něm vždycky najdu užitečný tip nebo radu. 




Jednou z nich byl i odkaz na stránku https://www.blackkale.cz, kde najdete tipy na očistné kůry, superpotraviny i RAW dobroty, které si na stránce můžete rovnou objednat. 
Za mě velký palec projektu nahoru a jedno velké doporučení vám ! (A Barči děkuji :)). 



  
Dalším z blogů, který jsem pro dnešní článek nanominovala do výběru, je vám už možná známý blog 
www.talktomymoustache.cz, který v internetovém světě není žádným nováčkem. Ale přiznám se, že ač jsem jej podvědomě tak nějak znala, nebo se na něj občas z nějakého důvodu několikrát proklikla, jeho obsah mě začal skutečně bavit až v posledních týdnech a věřím že vás bude určitě taky -> KLIK




Originální a osobitý. To byly první dvě slova, které mě vždycky napadnou, když jsi vzpomenu na blog jednoho zvláštního děvčete (jako o sobě autorka blogu hovoří). 
Nejen že má přehled článků odlišný koncept, než jsem u většiny blogů zvyklá ale samo pojetí jednotlivých článků se nedá jen tak zahrnout mezi tucet dalších, sobě podobných blogových stránek. Jednoduše mě baví, a moc ! A vy jí rozhodně dejte lajk, protože si to zaslouží ! :) KLIK



A na závěr dnešního článku jedna kosmetická radůstka v podobě blogu Verči - MAKE UP BY VEO. A co od něj očekávat? Pravidelný přísun kvalitních recenzí, krásných fotografií i nápadů na líčení.
Takže kosmetické fanynky a fanatičky šup tam (tedy pokud ještě nejste v odběratelích ;)). KLIK



Tak to by bylo pro dnešek vše. Myslím že o počtení máte na nějakou chvilku zase postaráno. Já se jdu zatím naložit do horké vany s horkou čokoládou a plánovat článek o vánočním plánování :). 
Krásný večer všem ! 


11 komentářů:

  1. První blog neznám, ale hned jsem se na něj podívala a zaujal mě :) Zbylé blogy sleduju pravidelně a mám je moc ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za nové tipy! Ale ještě víc si cením podpory, kterou šíříš! :) Mám ráda lidi s charakterem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem krásne za zmienku a krásne slová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není vůbec zač, blogů které stojí za to moc není, a tak je potřeba si ty dobré čas od času sdílet :).

      Vymazat
  4. Páni, páni, PÁNI! Musím říct, že mi teď úplně spadla brada. Já snad ani nevím, jak reagovat. Kdyby to šlo, hned bych ti lípla jednu pusu na tvář :). Posílám tedy aspoň imaginární za zařazení mého blogu mezi ty podle Tebe zajímavé. Opravdu mě to neskutečně potěšilo. Sedím takhle u přítele v práci a čekám, až konečně klapne 15:30, abych mohla vyrazit na schůzku. Už jsem pomalu ale jistě usínala ;). A najednou tohle. Jen tak jsem po delší době nahlédla do statistik a tam několik návštěv z Tvého blogu. Tak si říkám "co se děje, co se děje, co jsem provedla?!" :))). Kupodivu jsem nic špatného neprovedla, hurá! Takže mockrát Ti děkujuuuuuu :****

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuuuuu takt o mám ooobr radost, že ti zmínka udělala taky ooooobr radost :). Moc děkuji za komentář :).

      Vymazat
  5. Neznam ani jeden, zaujal me ten posledni, mrknu!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Poznám jedine Flung out of space, tá je fakt dobrá. Za seba ešte odporúčam kaviaren-u-macky.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...