pondělí 21. listopadu 2016

Vánoční inspirace I. - adventní věnce


Vánoce miluji nejen pro slavnostní atmosféru, ale také pro krásné dekorace, jejichž plánování pro mě každoročně začíná výběrem adventního věnce. 

Mám už takovou zažitou tradici, že adventní věnce ráda vyrábím, a i když to nejsou mistrovská díla mám z nich vždycky ohromnou radost. 


Proto začátkem listopadu začínám brousit po všech možných sociálních sítích a hledám inspiraci. Pro letošní rok jsem se zamilovala pro přírodních odstínů a netradičních materiálů, jako například pleteného obkladu :). 

A s výběrem těch nejzajímavějších se s vámi dnes podělím. Protože není nad originální a vlastnoručně vyrobenou dekoraci....a když se to vezme kolem a kolem, tak vás možná vyjde ještě levněji :). 




zdroj fotografií: pinterest.com

A co vy a vánoční dekorace, nebo výroba věnců? Už máte vymyšleno - vybráno? Já ano, a kdo mě sleduje na facebooku ZDE, tak už můj výběr pro letošní rok zná :). 


13 komentářů:

  1. Také adventní věnec vyrábím doma, nejradši mám klasický z chvojí , přidávám šišky, baňky , skořici a jiné dekorace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přírodní za mě taky vede, ty extra lesklé nejsou nic moc pro mě :). Ale ty pletené mě jako nápad hodně zaujaly....minimálně je to extra originální :).

      Vymazat
  2. výroba vencov môže byť tak presne podľa mojích predstáv , len na tento rok ešte nie som úplne rozhodnutá aký bude
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla představu už dlouho před výrobou jaký bych chtěla, a líbí se mi používání jiných materiálů než krušpánek nebo jehličí na základ.

      Vymazat
  3. Krásná inspirace :) všude je spoustu nádherných věnců

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, ty věnce, co jsi nakonec vybrala jsou moc krásné. Ten s tmavě hnědýma svíčkama, ten mě velmi zaujal - dá se někde koupit, nebo je to ruční výroba? Díky Silvie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi zkus mrknout do Hornbachu, mají tam nádherné ! :) Jak hotové věnce, tak komponenty :).

      Vymazat
    2. Leničko, moc děkuji za tip na Hornbach, to mě nenapadlo! Včera jsem obrážela květinářství a vánoční trhy u nás v Olomouci...

      Vymazat
    3. Není vůbec zač :), za mě je to nejlevnější alternativa výběru protože jinde mi přijde že to mají všechno dražší :). A ještě mě napadly obchůdky Nanu-Nana pokud je máš někde blízko, na takové ty titěrnosti jsou taky super :).

      Vymazat
  5. Tento rok budem po prvý raz vyrábať môj prvý vlastný adventný veniec, tak som zvedavá ako to dopadne. Krásne inšpirácie :)
    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím pěsti ať se dílo podaří :).
      Doufám že se pak podělíš o výsledek :). Budu moc ráda ! :)

      Vymazat
  6. Amazing inspiration for Christmas time! :)*
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...