pátek 2. prosince 2016

10 filmů, které umí navodit tu pravou vánoční atmosféru




Filmy s vánoční tématikou mají úžasnou vlastnost, a to navodit doma během chvilky pravou sváteční a kouzelnou atmosféru. V kombinaci s horkou čokoládou, čajem nebo punčem si tak můžete během vánočního shonu u nich chvilkou odpočinout a relaxovat. 


Proto jsem vybrala svých několik přesněji řečeno 10 favoritů, které mě v adventním nebo vánočním čase téměř pravidleně doprovází, a které si můžete do vánočního programu pro letošní rok také zařadit, nebo se alespoň inspirovat. 


A začneme pěkně popořádku od těch, které mám skutečně nejraději.

Jestli je pro mě nějaký vánoční film no.1 a absolutní hvězda mezi ostatními, pak je to Vánoční koleda v animovaném filmovém zpracování z roku 2009. 

Upřímně, vážně na mě nikdy žádný film (dobře maximálně Tři oříšky pro popelku) tak vánočně nezapůsobil jako právě starý příběh Charlese Dickense. 
Povídku o Držgrešlovi pokaždé prožívám jako malá a strašně se těším na dobrý konec....u některých scén stále napětím ani nedýchám, jen mlčky pozoruji děj a nasávám vánoční atmosféru :). 

 Jako další, oblíbená především mojí mamky (i když moje též - přiznám se), je Polární expres, který v sobě skrývá krásný vánoční příběh chlapce, který pomalu přestává věřit na Vánoce. 
Celý děj je doplněn krásnými vánočními písničkami a animovaně zpracován - prostě záruka úspěchu každým coulem :). 


Třetí a čtvrtou příčku v mém žebříčku pak obsazují Prázdniny (které si ráda pustím i kdykoliv přes rok) a samozřejmě Láska nebeská. 


A dál? Dál už příčky nemám, jen výčet toho, na co letos o Vánocích (nebo těsně před nimi) hodlám podívat.


Asi nikoho nepřekvapí že mezi mých top 10 vánočních filmů patří klasika v podobě  Denise  (tedy vlastně Kevina :)) a jeho příběhů Sám doma, Anděl Páně (pro zastoupení české pohádkové scény), Grinch, příběh o Gremlins a nově pak i Arthurovy Vánoce, Čtvery vánoce s mou oblíbenkyní Reese Witherspoon a Ukradené Vánoce Tima Burtona - protože je to Tim Burton a protože sám taky miluje Vánoce :). 


Nově se do seznamu zařadila i americká klasika, kterou jsem loni o Vánocích viděla poprvé a na chvilku se pak cítila jako Carrie Bradshaw - Meet me in St. Louis. Takže pokud milujete Sex ve městě a chcete se aspoň na chvilku cítit jako byste byly součástí není nic lepšího než si film sehnat a o chvilce samoty si jej pustit a klidně k němu jíst i jídlo z čínského bistra :). 



Nebo cokoliv jiného, na co budete mít zrovna chuť.

A víte co mě teď zajímá?
Vaše tipy na oblíbené vánoční filmy! Ptala jsem se na tutéž otázku i svých kolegyň z práce, a některé z filmů, které mají spojené s Vánocemi,  mě docela překvapily!
Jaké jsou tedy ty vaše TOP?






15 komentářů:

  1. Ja mám veľmi rada vianočné filmy akurát mám problém, že všetky som už videla a pozerať dookola tie isté ma nebaví...


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takt o chce objevovat nové, a nebo zabrousit do těch starších.....třeba amerických, ty jsou tedy alespoň pro mě pořád docela velká neznámá :).

      Vymazat
  2. Sám doma a Denis? Nebyl to náhodou Kevin??

    OdpovědětVymazat
  3. U nás to nie sú Vianoce bez Sám doma a Doby ľadovej

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Doba ledová, na to bych skoro zapomněla :).

      Vymazat
  4. Vianocna koleda je moje must aj kniha aj film :)
    a potom klasika s tebou mne bavi svet a tak
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A už jsi ji letos viděla nebo necháváš až úplně na Vánoce?
      Já asi ano :). Ale držím se zuby nehty abych si ji nepustila :).

      Vymazat
  5. Miluji Grinche, to je jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně Sám doma, to je pro mě asi top film, na který se vždycky těším a vždycky mě rozesměje :-) Pak taky řadím mezi "vánoční" filmy Deník Bridget Jones :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A viděla jsi už třetí díl Bridget? Já minulý týden a musím říct že se vážně moc povedl ! :)

      Vymazat
  7. Pro mě nejsou Vánoce bez Popelky, Grinche a Sám doma v NewYorku, i přesto, že znám snad už všechny fráze, vždycky se s mamkou zasmějeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé filmy se člověku prostě neokoukají, je to tak :).

      Vymazat
  8. Dneska to vidím na Ukradené Vánoce T.Burtona. :)
    Díky za inspiraci.:)
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...