úterý 24. října 2017

Výběr top 5 - ti řasenek z americké Sephory


Na toulkách New Yorkem jsem nemohla alespoň jednou nenavštívit pravou americkou Sephoru. A pokud vás kosmetika alespoň trochu zajímá, měly byste ji jednou za život navštívit taky. Budete z ní mít pocit, že jste právě objevily Meccu a Medinu kosmetického světa. 

Kromě super cen vás čeká nepřeberné množství známým i neznámých produktů, horkých novinek s dostupnými testery a milá obsluha. A aby to neznělo tak ideálně, pak je potřeba se držet nohama na zemi a očekávat, stejně jako všude v New Yorku, stovky lidí na jednom metru čtverečním.

Mě ovšem zástupy kosmetických nadšenců neodradily od nákupu několika kousků, které jsem v posledních dnech nadšeně testovala. 

Jedním z nich byl i set pěti nejprodávanějších řasenek. Tedy alespoň podle americké Sephory. A já mám pro vás po několikatýdenním testování konečný verdikt, jestli tahle hvězdná pětka vážně stojí za to. 

Začnu tím, co asi všechny dobře znáte. 

Benefit - They’re real


Oblíbenkyně spousty z vás. Mě bohužel neoslovila ani naproprvé, kdy jsem si ji koupila po přečtení asi stovky pozitivních recenzí, a neoslovila mě ani teď. Za mě je to půrměrná řasenka, která se špatně odličuje, rychle vysychá a na mých řasách žádného zvláštního efektu nedosáhne. 
Proto si v recenzi zasloužila poslední, páté místo. 




Marc Jacobs - Velvet Noir Major Volume Mascara


Řasenka, které ve mě vyvolala nejrozporuplnější pocity. Na jednu stranu řasy krásně zvýrazní, prodlouží a dodá jim objem. Na druhou stranu nanáší až příliš moc barvy a řasy slepuje. Myslím že řasenka bude fajn pro někoho, kdo má jemné dlouhé řasy, které potřebují dodat objem a pro mé řasy, které nejsou ani dlouhé ani husté mám jiné favoritky :). Za mě čtvrté místo. 



Lancome - Définicils High Definition Mascara


Troufám si říct, že za třetí místo, které jsem řasence přidělila, mají zásluhu moje řasy. Věřím ale, že u spousty z vás by si řasenka vedla víc než jen “dobře”. Má super kartáček, který řasy v žádném případě neslepuje, a díky úzkému hrdlu se na kartáček nenasene příliš barvy a řasenka tak umí vytvořit dojem přirozeného nalíčení bez slepování. 
Pro někoho kdo má řasy jemné nebo krátké, značka ideál. Já bohužel očekávám od dokonalé řasenky ještě něco víc. 



Too Faced - Better Than Sex


Ač se to zdá neuvěřitelné, tak až díky setu jsem se dostala k testování dalšího řasenkového grálu. 
A musím říct, že tahle řasenka si na rozdíl od Benefitu uměla získat i mě. Má všechno, co od dokonalé řasenky očekávám. Dobrý kartáček, který na řasy nenanáší příliš barvy, sytou černou barvu, během dne neopadává, jde bez problémů odlíčit, řasy neslepuje a dodá jim objem. Díky tomu všemu je vhodná jak na běžné denní líčení, tak na výrazný večerní make-up. Za mě palec nahoru, doporučení a druhé místo. 


Tarte - Tarteist lash paint


Ovšem absolutní vítězkou je řasenka od značky Tarte. První dojem sice nebyl úplně nejlepší, ale po čase jsem si ji moc oblíbila. 
Řasenka totiž umí udělat dojem umělých řas. Krásné výrazně nalíčí, takže si s ní připadám jako panenka.
Vydrží celý den, nemám s ní žádný problém při odlíčení, a i když se na řasy nanáší ve větší vrstvě, nijak je nezatěžuje. A to je přesně to, co od dokonalé řasenky očekávám. 
Proto se seznamte s dnešní vítězkou :).




Jakkoliv byly dnešní recenze pochvalné nebo ne musím říct, že ani jedna řasenka není propadákem a pokud budete mít někdy možnost nebo chuť stojí určitě za vyzkoušení...i když u nás nejsou bohužel všechny z nich dostupné. 


6 komentářů:

  1. Veľmi sa z tohoto článku teším! Ja si brúsim zuby na Better Than Sex už dlho, tak dúfam že tento rok sa k nej už konečne dostanem! Theyre Real som dostala pred pár rokmi a vôbec ma neoslovila :/

    Nasklee - www.nasklee.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí za to na rozdíl od They´re Real. Jsem ráda že ji někdo vnímá stejně :).

      Vymazat
  2. Ja som skúšala tiež tú od benefitu a mám ju doteraz doma, pretože ju tiež veľmi moc nepouzívam. Inak super nápad porovnania špirál ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nezkoušela jsem ani jednu ale nejvíc mě zaujala asi ta druhá Too faced :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...