čtvrtek 5. října 2017

Krásná kosmetika

Myslím, že by měla existovat speciální skupina kosmetiky a to ta, která je tak krásná na pohled, že vás přímo nutí ji vyzkoušet. A do ní bych zařadila i novou vlasovou řadu od Klorane určenou pro podrážděnou vlasovou pokožku. 


Řada se skládá ze 3 produktů, a to šamponu, balzámu a séra, a jak už jsem psala, je určená pro podrážděnou nebo citlivou vlasovou pokožku. 


Produkty jsou vhodné i jako doplňková kosmetika v boji proti lupům nebo na podrážděnou pokožku při barvení, odbarvování nebo při častém vystavování na slunci nebo mrazu. 

Celá řada obsahuje Pivoňku čínskou, která je známá zejména pro své zklidňující a antioxidační účinky. Je obsažená ve všech třech produktech a díky ní mají výrobky velmi jemnou květinovou vůni.

Šampon lze používat podle potřeby. Klidně pravidelně, nebo jej střídat s jinými produkty.
Díky tomu, že má gelové a čiré složení jsem do něj vkládala velké naděje, hlavně co se pocitu svěžesti po umytí týká, nicméně nevím, jestli jsme si na sebe ještě nestačili zvyknout (používám jej asi měsíc), nebo jsme si jednoduše nesedli. Nestal se mým oblíbeným produktem. Možná je to proto, že nemám jemné vlasy, kterým by určitě sedl mnohem líp. 


Zato balzám mě oslovil mnohem víc. Nanáší se od kořínků po celé délce vlasů až ke konečkům. Hydratuje, zklidňuje bojuje proti podráždění. Sice to není nic, co by stačilo na mé suché konečky, ale jako zklidnění a hydratace vlasové pokožky si vedl skvěle. 


A jako poslední - sérum, které můžete používat v sadě nebo samostatně. Používá se na umyté vlasy a je bezoplachové. Fakticky je to vodička, kterou si nanášíte ke kořínkům a zklidňuje pokožku podrážděnou oplachováním a mytím. Sérum stačí jen nanést pomocí aplikátoru a vmasírovat do pokožky. Pak můžete vlasy upravovat dál obvyklým způsobem. Obrovskou výhodou je, že po použití séra nejsou vlasy zplihlé nebo jakkoliv jinak zatížené. 



Myslím, že pro někoho, kdo trpí má citlivou nebo podrážděnou pokožku je to novinka, která by mohla pomoct a navíc sloužit i jako dekorace v koupelně na poličce ;). U mě se sice řada nezařadila do žebříčku oblíbených produktů, ale věřím, že si své fanoušky určitě najde. Pokud vás produkty zaujaly, můžete je omrknout na pobočkách Chytrých lékáren. 




11 komentářů:

  1. Souhlasím, že Klorane má krásné obaly. Nedávno jsem si pořídila řadu proti padání vlasů. nevím jak v těchto produktech, ale mě trochu zklamalo složení. V balzámu jsem našla silikony :-(
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. o této značce jsem ještě neslyšela, ten balzám vypadá celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Některé produkty mají moc fajn, byla by škoda je nevyzkoušet, seženeš ji většinou v lékárnách, tak jak budeš mít cestu mrkni :).

      Vymazat
  3. Já jsem používala jejich řady na suché vlasy, manogovou a s mandlovou řadu a byly parádní. Suchý šampon pro hnědé vlasy asi nejlepší co jsem kdy měla. Teď mám v plánu delší dobu vyzkoušet řadu proti vypadávání s chininem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na suchý šampon se také chystám jakmile mi dojde Batiste :).

      Vymazat
  4. Obaly jsou opravdu pěkné, jen škoda toho obsahu, že až tak nenadchne. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě bohužel nenadchl, ale nemůžu mluvit za ostatní :).

      Vymazat
  5. Já tuto kosmetiku ještě nezkoušela, obaly vypadají perfektně. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Od Klorane jsem zatím nikdy nic nezkoušela. Ty obaly jsou ale ťuťuňuňu! :-) A pivoňku jsem si oblíbila hlavně díky L'Occitane. Tak by mě zajímalo voňavé srovnání s Klorane :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by určitě bylo to máš pravdu, musím se v L'Occitane porozhlédnout, to by mě osobně také zajímalo :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...